Chiudi annunziu

Dighjà à a fini d'aostu à a fiera IFA 2018 in Berlinu, Samsung hà prisentatu i so novi TV QLED per questu annu è l'annu à vene. I mudelli più alti, chì offrenu una risoluzione 8K, anu attiratu l'attenzione. Avà sò in vendita, è seranu dispunibili in i magazzini domestici in pochi ghjorni. In ogni casu, un certu ostaculu per parechji serà u prezzu, chì in u casu di u top model cullò à 400 000 curone.

I novi TV Samsung QLED cù risuluzione 8K seranu dispunibuli in trè varianti diffirenti, chì si differenzi principarmenti in termini di diagonali, ma ancu in altre specificazioni. Top mudellu offre una diagonale di 85″ (215 cm) è un prezzu di CZK 389. Opzione mediu tandu vanta un pannellu di 75 inch (189 cm) à un prezzu significativamente più bassu di CZK 179. È infine u mudellu più bassu cù una diagonale di 65 inch (163 cm) costarà 129 990 CZK. I novi TV QLED seranu dispunibili da u 22 d'ottobre à i venditori selezziunati, cumprese, per esempiu, Alza.cz.

U Samsung QLED 8K TV face parte di a visione à longu andà di Samsung per fucalizza nantu à a risoluzione 8K (7680 x 4320) cum'è l'immagine più dettagliata è vera à a vita dispunibule nantu à u mercatu. A tecnulugia 8K permette à a TV di utilizà quattru volte più pixel chì i TV UHD 4K è sedici volte più pixel chì i TV Full HD.

Processore cù intelligenza artificiale

Per ripruduce l'imaghjini in qualità 8K, u Samsung Q900R hè equipatu cun un processore completamente novu Processore Quantum 8Kutilizendu l'intelligenza artificiale (IA). In u primu passu, a TV analizeghja u cuntenutu di a fonte è u paraguna cù una biblioteca dinamica di mudelli, forme è culori per a cunversione successiva à a risoluzione 8K. Dopu usa l'algoritmu chì currisponde megliu à u cuntenutu datu è eseguisce a ripruduzzione finale di l'imaghjini in a risuluzione completa di 8K.

Sia chì l'utilizatore fighja u cuntenutu via un serviziu di streaming, set-top box, HDMI, USB o ancu mirroring mobile, u Processor Quantum 8K ricunnosce è resamples ogni cuntenutu à a risoluzione 8K.

Qualità di l'imagine

Inoltre, u Q900R hà retroilluminazione diretta Direct Array Full Elite per un cuntrastu aumentatu è neri perfetti. Nisun dettagliu resta oculatu grazia à u più altu livellu di luminosità dinamica HDR10+ 4000 Nit in u mercatu. U voluminu di culore 100%, invece, hè una guaranzia di una visualizazione precisa di culore à ogni livellu di luminosità.

Per esempiu, u TV ricunnosce è analizà una varietà di dispusitivi di divertimentu cunnessi, cum'è i dispositi audio cunnessi via un cable otticu cù cù u One Remote, è poi cambia automaticamente a fonte di l'imaghjini è l'output audio per una sperienza di visualizazione ottima. Funzioni eleganti cum'è Modu ambiente sò stati migliurati per chì a TV si mischia perfettamente in u spaziu circundante, è quandu ùn site micca fighjate a TV, mostranu belle foto o simpricimenti "sparisce". Cable Una Cunnessione Invisibile, chì vene standard in una lunghezza di 5 m, include i cavi ottici è di putenza, dendu à l'utilizatori più libertà in decide induve è cumu mette a TV. Miglioramenti intelligenti, cum'è l'applicazioni SmartThings, rende a vita più faciule per l'utilizatori è espansione e capacità d'accessu à l'infurmazioni di u Q900R, è Guida Universale furnisce cunsiglii persunalizati per truvà facilmente cuntenutu in diretta o OTT nantu à a vostra TV.

TV Samsung QLED 8K
TV Samsung QLED 8K

U più lettu d'oghje

.