Chiudi annunziu

Ancu s'è avemu statu da l'intruduzioni di i novi mudelli di punta di Samsung Galaxy S10 - ancora uni pochi di mesi di distanza, ci hè definitivamente assai à sente di elli. In generale, hè aspittatu chì questi seranu smartphones rivoluzionarii in parechje manere, cù quale Samsung hà da riesce à scappà a cumpetizione. In più di i tecnulugii chì deve esse presentati in elli, però, assai persone sò ancu interessate in quale giacche di culore Samsung li vestirà in a fine. Ma pare ch'ellu sia chjaru ancu.

Speculazione di u culore Galaxy Pudemu digià sente u S10 durante i mesi d'estate. Tandu, però, si trattava più di pussibuli varianti chì puderanu sempre cambià. Uni pochi ghjorni fà, però, un rapportu apparsu, secondu chì Samsung hè digià chjaru nantu à e varianti di culore. Sicondu ella, pudemu aspittà un mudellu neru, biancu è argentu ghjustu da u principiu di vendita. À u tempu, i mudelli in rosa è verde esmeralda anu da ghjunghje ancu in i scaffali di a tenda. Ma questi puderanu esse dispunibili solu per certi mercati. Dopu tuttu, questu hè esattamente u percorsu chì Samsung hà pigliatu ancu avà, quandu offre alcune varianti di culore di i so smartphones solu principarmenti in Asia. 

In più di e varianti di culore piacevule, ellu avissi Galaxy L'S10 impressiona principarmenti cù a so prestazione perfetta in cunghjunzione cù a visualizazione Infinity, nantu à quale e foto da a camera tripla, chì u telefunu deve avè, si distingue. Pudemu ancu aspittà un lettore di impronte digitali integratu in a visualizazione o una scansione facciale 3D, chì sapemu da iPhones, per esempiu. 

Samsung Galaxy S10 concept triple camera FB

U più lettu d'oghje

.