Chiudi annunziu

Ùn ci hè dubbitu chì Samsung hè u regnu chjaru di u mercatu di display OLED dapoi parechji anni. Praticamente nisuna altra cumpagnia in u mondu pò currisponde à a qualità di i so pannelli è a quantità chì u giant sudcoreanu hè capaci di pruduce. I pruduttori di smartphones sò assai cuscenti di questu è assai spessu usanu display da l'attellu di Samsung per i so telefoni. Un gran esempiu pò esse Apple, chì hà digià scumessa nantu à i display OLED da Samsung l'annu passatu cù l'iPhone X, è questu annu ùn hè micca sfarente in questu rispettu. Grazie à u smarrimentu di u smartphone Pixel 3 XL di recente introduttu, sapemu ancu avà chì Google hè ancu acquistatu display da Samsung in gran parte. 

Google hà acquistatu display OLED per i so Pixel da LG l'annu passatu. In ogni casu, si sò rivelati di qualità relativamente povera, postu chì parechji prupietari di a generazione di smartphones di l'annu passatu da Google anu affruntatu prublemi precisamente per via di elli. Google hà dunque decisu di ùn risicà nunda è in u Pixel 3 XL per apostà nantu à l'OLED di marchi pruvati. Grazie à questu, hà avutu micca solu pannelli più affidabili, ma ancu più culuriti è precisi, grazie à quale u novu Pixel 3 XL pò facilmente cumpete cù altri flagships. 

Di sicuru, i schermi ùn sò micca solu ciò chì pò fà successu à i novi Pixel. Google hà ancu grandi speranze per a camera, chì deve esse trà i migliori chì pudete ottene in i telefoni smartphones attuali. Per d 'altra banda, hà ricivutu critichi per u disignu, chì sicondu parechji utilizatori ùn hè micca assai bonu. Ma solu u tempu dirà s'ellu i Pixels aumenteranu à un grande numeru di vendite. 

Google-Pixel-3-XL-buttone laterale
Google-Pixel-3-XL-buttone laterale

U più lettu d'oghje

.