Chiudi annunziu

Ancu s'ellu hè passatu un pocu tempu chì Samsung hà introduttu un parlante intelligente - Galaxy A casa - assai tempu, avaristi ancu circà in vain in i scaffali di a tenda. In ogni casu, secondu a nova infurmazione, pare chì a so ghjunta nantu à i primi mercati hè ghjustu à u circondu. 

L'intruduzioni di ogni pruduttu à u mercatu precede longu prucessi d'appruvazioni è l'ottenimentu di certificazioni, grazie à quale u so fabricatore pò vende senza timore. È Samsung hà digià finitu sti prucessi in a so patria pochi ghjorni fà. Un dispusitivu codenamed SM-V510, daretu à quale nunda di menu chè Galaxy Casa, perchè infine hà ricevutu i certificazioni necessarii. Grazie à questu, praticamenti nunda impedisce u lanciamentu di e so vendite è hè solu una questione di tempu prima chì succede. 

Pò esse espertu chì Samsung revelà una carica di informazioni nantu à u parlante intelligente in a so cunferenza di sviluppatori, chì si terrà à principiu di nuvembre. Frà l'altri cose, ci vole à parlà di un smartphone plegable nantu à quale Samsung travaglia, è sicondu u so capu di a divisione mobile DJ Koh, a so introduzione s'avvicina rapidamente. 

Tuttavia, sè vo site Galaxy A casa stringhje i vostri denti ancu quì, duvete rallentà per un pezzu. In principiu, stu pruduttu serà dispunibule solu in uni pochi di mercati, da quale si espansione in più paesi cù u tempu. Ma quandu noi in a Repubblica Ceca, vedemu hè in u mumentu in l'astri. 

samsung-galaxy-casa-FB

U più lettu d'oghje

.