Chiudi annunziu

Annu dopu annu, Samsung hà presentatu una nova generazione di smart watches à a fiera IFA di Berlinu. Hanu nomi novi Galaxy Watch. Dopu una lettura superficiale di e specificazioni basi, u pruprietariu di u mudellu precedente pò pensà chì u novu nome hè u cambiamentu più radicale chì l'orologio hà subitu. È ùn sarà micca luntanu da a verità. Galaxy Watch cuntinueghja à eseguisce nantu à una versione mejorata di Tizen è u disignu ùn hè certamente micca sfarente di un smartwatch Attrezzatura Sport. Qualchi di più cambiamenti sò stati in l'internu. Tuttavia, u mutivu assolutamente fundamentale di a transizione hè u numeru di ditaglii chì Samsung hà vintu cù è chì facenu u ghjornu di l'orologio assai più piacevule. Ma basterà per avanzà à a cumpetizione, chì ùn hè micca stata inattiva in u cursu di l'ultimi dodici mesi ?

Disegni dispunibuli: ognunu sceglie

Samsung hà lanciatu un totale di trè mudelli di smart watch Galaxy Watch. Differiscenu principarmenti in u culore, dimensioni è dimensione di a bateria.

A versione basica hè Midnight Black. U corpu hè neru, u diametru hè 42 mm. A cinturina larga 20 mm hà u listessu culore.

U disignu dimensionalmente identicu Rose Gold hè diversu solu in culore, u corpu hè d'oru è a cinturina hè rosa. Hè destinatu soprattuttu à e donne. Tuttavia, solu cambià a cintura è cù Rose Gold, ancu l'omi ùn anu micca a paura di esce in a cumpagnia.

L'ultima versione di Silver difiere da i dui precedenti in parechje manere. A banda è a lunetta restanu neri, u restu di u corpu hè d'argentu. U watch hè un pocu più grande. U diamitru hè 46 mm. Ci vole una capacità di bateria significativamente più grande. A cinturione hè 2 mm più larga. A risoluzione di a visualizazione resta a stessa. Questu deve necessariamente significà una densità di pixel ridutta quandu a visualizazione hè allargata. Tuttavia, l'utilizatore mediu prubabilmente ùn hà micca avvistu a diferenza. Ci vole à aghjunghje chì u cliente pagherà 500 corone supplementari per questu watch.

U cuntenutu di u pacchettu è a prima impressione: corpu di lussu, cinturione economicu

Aghju avutu l'uppurtunità di pruvà a variante Rose Gold. Dopu avè scambiatu a cinturina è u quadrante predeterminatu, ùn aghju avutu micca prublema per dichjarà chì l'orologio hè ugualmente adattatu per l'omi è e donne.

E dimensioni cunnisciute è u disignu di a scatula suggerenu immediatamente chì ùn vedemu micca grandi cambiamenti in l'internu. In più di l'orologio stessu, u pacchettu cuntene un stand per a carica wireless, un cable di carica cù un adattatore, un manuale è una cinturina di ricambio in taglia L.

À u primu sguardu, l'orologio hà pigliatu l'ochju cù u so disignu simplice, chì dà una impressione veramente lussuosa. A lunetta rotativa, chì mi cunsidereghja esse u modu più avanzatu di cuntrullà un smart watch, hè soprattuttu inusual. Immediatamente dopu à pusà nantu à u mo polso, aghju apprezzatu e dimensioni più chjuche è u pesu ligeru. Sò stata dispiaciuta da a cinturina, chì hà una sensazione francamente economica. Hè in parte perchè l'aghju rimpiazzatu subitu. U cuntrollu hè assai intuitivu, l'orologio pò esse stallatu è amparatu à utilizà in menu di una ora da u primu principiu.

Finitura generale: alta qualità

Dimensioni smart watch Galaxy Watch sò abbastanza compacti, almenu in a versione chì aghju pruvatu, è grazia à u pesu di 49 g, aghju scurdatu dopu un pocu tempu chì l'aghju ancu avutu nantu à a mo manu. A maiò parte di u corpu hè fatta di acciaio inox.

A parte superiore di l'orologio hè duminata da una bella visualizazione Super AMOLED ligeramente incassata. A lunetta intornu à ellu hè largamente utilizata da a lunetta rotativa. U cuntrollu di l'orologio cù questu elementu hè addictivu. Inoltre, u bisellu pruteghja a visualizazione da danni è emette un clic tranquillu quandu hè rotatu.

A parte inferiore di l'orologio hè custituita da plastica dura durabile, da quale u sensoru di freccia cardiaca protrude. À a manca, pudete truvà u foru di output millimetru per u microfonu, è à a diritta, trè buchi simili utilizati da u parlante. Ancu s'è a qualità di u sonu ùn hè micca alta, u voluminu superava assai e mo aspettative.

Ci sò dui buttoni di hardware gommati nantu à u latu drittu di u corpu di l'orologio. U supranu torna in daretu è u bassu torna in casa. Una seconda pressa di u buttone di fondu apre u menu di l'applicazione, dopu una doppia pressa attiva l'assistente vocale Bixby.

Galaxy Watch (2)

Display: truvate cinque difetti - o almenu unu

Tuttu gira intornu à a visualizazione. È littiralmenti. In corta, Samsung pò fà schermi è si pò vede quì Galaxy Watch. A leggibilità in u sole direttu hè perfetta cum'è l'anguli di vista. In più di a lunetta, u durable Corning Gorilla Glass DX+ pruteghja a visualizazione da danni. Hè riesciutu à organizà 1,2 ​​pixels nantu à una diagonale di 360 inch. Stu numeru hè diventatu un tipu di standard per smart watches da Samsung, chì probabilmente ùn cambierà micca facilmente. I pixels sò praticamenti unrecognizable à l'occhiu nudu è per quessa ùn ci hè nunda di aumentà a so densità. In l'invernu, a capacità di cuntrullà un smart watch cù guanti serà sicuramente utile. A risposta di a visualizazione à i tentativi di cuntrullà lu mentre porta guanti hè sorprendentemente bona, è in cumbinazione cù a lunetta rotativa, i guanti ragiunamenti sottili ùn creanu alcuna barriera trà l'utilizatore è l'interfaccia d'utilizatore di l'orologio.

I diversi modi di illuminazione di visualizazione sò interessanti è utili. Quessi sò assai strettamente ligati à a capacità di l'orologio di stimà quandu guardemu a visualizazione. Un cumprumissu trà a vita di a bateria è u cunfortu di l'utilizatori hè un modu in quale l'orologio reagisce accendendu quandu a manu hè inclinata versu a faccia. Sta funzione pò esse disattivata cumplettamente, l'orologio hè allora svegliatu cù unu di i cuntrolli meccanichi. A funzione sempre utile spessu ùn spegne mai a visualizazione completamente, chì hè impurtante informace apparirà nantu à ellu in scala di grisgiu cù luminosità ridutta. Tuttavia, hè necessariu di piglià in contu l'aumentu di e dumande nantu à a bateria. U serratura di l'acqua hè ancu cunnessu à u cuntrollu di a visualizazione, chì permette di disattivà a capa di toccu prima di entre in l'acqua.

Parametri è funzioni: legatu di e generazioni precedente

A memoria di u funziunamentu hè abbastanza, u sguardu intelligente riesce facilmente cù i 768 MB attribuiti, è in una quindicina di ghjorni d'usu intensivu ùn aghju micca nutatu un solu hang, una sola applicazione crash. Un pocu peghju hè a dimensione di a memoria interna. Di i 4 GB, 1500 MB hè veramente dispunibule. U restu hè occupatu da u sistema operatore Tizen di quarta generazione è applicazioni preinstallate. Una scuperta piacevule hè chì l'applicazioni dispunibuli sò generalmente in a gamma MB, è se ùn avete micca intenzione di scaricà assai musica à u watch, probabilmente sarete bè cù l'almacenamiento.

L'impermeabilità di l'orologio hè garantita da a certificazione IP 68 è u standard militare MIL-STD-810G. Questu significa chì pudete natà cù l'orologio senza preoccupazione. Questu significa solu natà nantu à a superficia, l'immersione pò esse un prublema, l'orologio ùn pò micca esse capace di trattà l'effetti di l'acqua di flussu veloce è pressurized.

L'orologio pò esse adupratu solu dopu avè cunnessu à un smartphone. Di sicuru, i migliori risultati pò esse aspittatu dopu à cunnette à un smartphone Samsung. U watch pò esse cunnessu à un smartphone via tecnulugia Bluetooth. U cuntenutu pò ancu esse scaricatu per elli via una rete Wi-Fi. L'ambiente di l'applicazione mobile hè piacevule, vi permette di realizà cunfortu una quantità di attività chì piglià un tempu innecessariu nantu à a piccula visualizazione di l'orologio. U modulu GPS hè una materia di sicuru. In e specificazioni hè pussibule di leghje qualcosa nantu à NFC, ma sfurtunatamenti ùn hà micca usu in a Repubblica Ceca per via di a indisponibilità di u serviziu Samsung Pay.

Funzioni di fitness: piacerebbe una bussola è un seguimentu di u sonnu più credibile

Galaxy Watch ùn l'anu micca fàciule in questa categuria, datu chì a generazione precedente di smartwatches Gear Sport hè stata diretta direttamente nantu à l'attività sportiva. Ancu s'è parechje funziunalità sò state migliurate è alcune cumpletamente novi sò state aghjunte, qualchì volta hè quasi impussibile di ùn avvistà chì tuttu ùn hè micca travagliatu cum'è duverebbe. U GPS ghjoca un rolu insustituibile in u seguimentu di l'attività di fitness. L'orologio hè ancu equipatu di trè sensori impurtanti - barometru, accelerometru è sensor di freccia cardiaca. Manca sempre a bussola. Cù u so aiutu, hè pussibule di monitorà a freccia di u core, u numeru di passi fatti, i piani cullati, u livellu di stress, a qualità di u sonnu, i calori brusgiati, a velocità è l'altitudine. U watch permette ancu di seguità u numeru di calori cunsumati, bicchieri di liquidi è tazzi di caffè cunsumati.

L'orologio riesce à misurà a freccia cardiaca assai bè. Ci hè ancu una fiducia relativa à u nùmeru di passi pigliati è piani cullati. U nivellu di stress deve esse pigliatu cù un granu di salinu, u sistema permetterà di esse misurata ancu immediatamente dopu à a fine di l'attività sportiva. In questu casu, a frequenza cardiaca aumentata hè automaticamente evaluata cum'è stress. In particulare, ùn aghju guasi micca riesciutu à staccare da u nivellu zero di stress, ancu s'ellu aghju sottumessu spessu perceive stress durante a prova.

Eru interessatu in e pussibulità ampliate di misurà a qualità di u sonnu. U smart watch analizeghja a freccia cardiaca è i movimenti durante u sonnu è, basatu annantu à questu, divide u sonnu in fasi di svegliu, sonnu ligeru, sonnu prufondu è REM. O almenu pruvate. Ùn aghju mai avutu più di 30 minuti di sonnu prufondu, ancu s'ellu sapi chì deve esse circa 90 minuti di sonnu tutale. A media era ancu in un locu intornu à 10 minuti di sonnu prufondu, è alcune notti l'orologio ùn l'hà micca registratu in tuttu.

U watch hè ancu adattatu per atleti attivi. Hè pussibule avvisà manualmente l'intenzione di andà in sport (cumincià à registrà una attività di fitness specifica per via di una faccia di orologio speciale), o sò capaci di ricunnosce l'attività fisica basica per elli stessi in deci minuti. In seguitu, dati impurtanti nantu à u prugressu di l'attività sò mostrati nantu à u display.

I principalamenti corse è ciculu cù l'orologio è era cuntentu di i registri di queste attività. Aghju visitatu u parcu acquaticu specificamente per pruvà u mo cumpurtamentu in l'acqua. L'orologio hà sopravvissutu à un sughjornu di trè ore in l'acqua è si dimustrava eccellente quandu hà calculatu a distanza natata.
Un riassuntu di tutti i dati impurtanti riguardanti l'eserciziu è un stile di vita sana hè dispunibule in l'app S Health. Puderaghju solu ricumandemu l'eccellente applicazione Endomondo, chì offre una alternativa cumpleta à l'applicazione predeterminata.

Sistema upirativu è appiicazioni: nè qualità nè quantità piace

L'orologio funziona nantu à u sistema operatore Tizen 4.0. Hè un sistema operatore specificu chì Samsung stessu sviluppa per i bisogni di i so smart watches. Ùn ci sò assai diffirenzii cumparatu cù a versione precedente. U sistema ferma simplice è intuitivu. Indubbiamente, a lunetta rotativa è i buttoni hardware in generale ghjucanu un rolu impurtante quì. Questu pò esse evaluatu solu positivamente, perchè ùn ci hè bisognu di toccu a visualizazione tantu cù i vostri ditte è cusì lasciate e so impronte digitali. Grazie à u parlante, l'orologio hà amparatu à tick.
Se ùn disturbà micca, u modu di cinema o di sonnu ùn hè micca stabilitu, l'orologio pò spessu avvisà cù diversi soni. Vi ricordanu ogni ora è mostranu una larga gamma di notificazioni, chì generalmente ponu esse trattate direttamente nantu à a visualizazione di u watch. Spessu offrenu a pussibilità di vede una cosa specifica in u telefunu.

Comu di solitu, aghju pruvatu à stallà è dopu pruvà quant'è appricazzioni pussibule. È per a prima volta in tuttu u tempu di a prova di l'orologio, eru francamente disappuntu. U numaru d'applicazioni cresce solu imperceptibilmente, cusì sfurtunatamenti aghju riisciutu di novu à pruvà una maiò parte di quelli chì anu un sensu di stallà. Pensu chì a mancanza d'applicazioni è a so qualità dubbiosa hè una di e carenze più gravi per trattà quandu si usa un orologio. Galaxy Watch stallà. U numeru di applicazioni dispunibuli per Galaxy Watch è cumpetitiva Apple Watch, sfurtunatamenti ùn hè ancu pussibule di paragunà.

Ùn andaraghju in dettagliu nantu à l'applicazioni preinstallate predefinite cum'è i missaghji di testu è i cuntatti. Tutti anu una idea di ciò chì aspetta da elli. U quadrante di u watch predeterminatu hè senza dubbitu u tipu d'app più scaricatu. Aghju pruvatu decine di elli. Ma ùn ci sò micca assai opzioni gratuiti veramente boni. Aghju finitu per vultà à i visi di l'orologio preinstallati preinstallati.
Aghju trovu l'applicazione utile, chì trasforma a visualizazione di l'orologio in una fonte di luce micca assai bona, ma ancu spessu abbastanza. Di sicuru, ùn aghju micca scurdatu di stallà Spotify è l'applicazione Endomondo sopra citata. Aghju utilizatu a calculatrice sorprendentemente spessu.

Usura di ogni ghjornu è vita di a bateria: lentamente ma sicuramenti si allunga

Aghju utilizatu l'orologio ogni ghjornu per circa una quindicina di ghjorni. Mi sirvutu principarmenti per visualizà diverse notificazioni è monitorà l'attività sportiva. Aghju guardatu almenu una ogni ghjornu. Aghju utilizatu a funzione di visualizazione sempre, aghju avutu a luminosità impostata à un livellu mediu, è aghju lasciatu chì l'orologio misurà a freccia cardiaca ogni deci minuti. Aghju attivatu u GPS per circa una ora à ghjornu è a notte hà avutu a misurazione di a freccia cardiaca completamente disattivata è u modu di notte attivatu.

Cù stu metudu di usu, aghju finitu cù una bateria di 270 mAh chì dura circa dui ghjorni. Sò cunvinta chì a versione d'argentu hà da esse significativamente megliu, in questu casu, aspittà chì a durabilità sia in un locu di trè à quattru ghjorni. A carica di ogni ghjornu puderia dunque diventà una cosa di u passatu, è Samsung puderia stabilisce un altru scopu di, per esempiu, a resistenza di cinque ghjorni, chì li daria un vantaghju significativu annantu à a cumpetizione. Ci hè ancu un modu di risparmiu di energia è un modu di vigilia solu, chì estende a vita di a bateria à decine di ghjorni. A quistione resta s'ellu hè realisticamente utilizzabile fora di una situazione veramente crisa.

Carica sè stessu Galaxy Watch ùn hè micca sfarente di carica u Gear Sport. Grazie à i magneti, l'orologio si attacca elegantemente à u stand per a carica wireless è principia a carica senza alcuna altra intervenzione esterna. Ùn sò sempre cuntentu di a velocità di carica, l'orologio hà sempre bisognu di riposu per un pocu più di duie ore. Durante a carica, u so statutu hè principalmente indicatu da un diodu emettitore di luce, chì face parte di u stand. Più detallatu informace pò esse acquistatu nantu à a visualizazione di u watch stessu.

Riassuntu

Sensazioni chì u smart watch in mè Galaxy Watch suscitati à u principiu sò stati cunfirmati durante a prova. Nisuna rivoluzione si faci Galaxy Watch sò una evoluzione riescita di e generazioni precedenti, da quale piglianu u megliu è pruvate à purtà à a perfezione più o menu successu. U prezzu, chì principia ufficialmente à ottu mila, hè appruvatu, è in più, hè digià pussibule di ottene versioni più chjuche di l'orologio per mille più prezzu. Aghju ricumandemu d'investisce i soldi salvati in una cinta di qualità adatta, chì Samsung puderia finalmente imballà subitu in a prossima generazione.

Mi piaceva assai u disignu minimalista, u cuntrollu cù u bisellu rotativu, un grande display, sistema operatore intuitivu, durabilità è ticking.

Galaxy Watch sò un dispusitivu chì, sfurtunatamenti, ùn hà evitata cumprumessi. Di sicuru, ùn pò micca lodare a carica lenta, u monitoraghju inaffidabile di a qualità di u sonnu è u stress è, soprattuttu, u numeru insufficiente di applicazioni dispunibili.

Tuttavia, pensu chì l'orologio truverà i so cumpratori. Malgradu parechji difetti, hè una di e migliori alternative possibili à u Gear Sport Apple Watch, chì attualmente domina u mercatu di smartwatch.

Galaxy Watch (3)

U più lettu d'oghje

.