Chiudi annunziu

I fans cinesi di Samsung anu trattatu l'intruduzioni di parechji novi smartphones ieri, guidati da Galaxy A6 è Galaxy A9s, chì deve esse successore di i mudelli A6 è A9 di l'annu passatu. In più di sti dui mudelli, à a fine di a so presentazione, a cumpagnia hà ancu mintuatu una altra novità imminente, chì porta u nome Galaxy A8s. Samsung ùn hà micca presentatu questu in dettagliu, ma hè statu annunziatu chì purterà una tecnulugia completamente nova chì nisun altru smartphone hà ancu da offre. Ancu s'ellu ùn sapemu micca esattamente ciò chì vulia dì da sta nutizia, parechje filtrazioni di filtrazioni affidabili sò digià apparsu in Internet. Pudemu aspittà à una apertura in a visualizazione.

Iè, avete lettu bè. Samsung si preparava per a visualizazione Galaxy A8s per creà una spezia di picculu burato in quale a camera selfie frontale serà inserita. Grazie à questu, evita l'usu di u cut-out assai criticatu è à u stessu tempu ristretta significativamente i frames intornu à a visualizazione. Sfurtunatamente, per u mumentu, ùn avemu micca idea se i Sudcoreani decideranu di mette esattamente in u centru o à a manca o à a diritta. 

Una tale suluzione seria assai interessante daveru, è s'ellu funziona per Samsung, ùn hè micca escluditu chì serà ancu usatu in futuri flagships. Hè digià chjaru chì aumenterà significativamente a visualizazione, chì hè l'alfa è omega per parechji fabricatori. Tuttavia, a quistione resta cumu Samsung hà da trattà cù altri sensori chì adornanu a fronte di i telefoni smartphones. Hè pussibule di cunsiderà sia a so implementazione sottu a visualizazione o in u quadru superiore, chì, però, "protruderà" unsightly per quessa. 

Allora semu sorpresi, ciò chì Samsung hà da furnisce infine à noi. Avemu da esse chjaru à l'iniziu di l'annu prossimu, quandu i Coreani di u Sud anu da presentà ufficialmente sta nutizia à u mondu, secondu e fonti.

Samsung-Galaxy-A8s-cuncepimentu-1

U più lettu d'oghje

.