Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Viaghjà in paesi chì utilizanu altri tipi di plugs? Sia chì andate in i Stati Uniti d'America, l'Australia, l'Asia, o solu u Regnu Unitu è ​​​​l'Irlanda, avete sempre bisognu di una riduzione da u standard europeu per un altru tipu di socket. Ma perchè cumprà parechji adattatori quandu pudete avè unu chì hà i tipi più cumuni. Hè esattamente ciò chì hè un adattatore di viaghju Houzetek BST, chì pudete aduprà in ogni locu in u mondu è à u stessu tempu a so compra vi costarà attualmente solu 115 CZK.

L'adattatore di viaghju di Houzetek hà un slider cù quale pudete cambià trà i tipi di socket americani, inglesi è europei. Tuttu ciò chì duvete fà hè di spustà u slider à a pusizione desiderata è cusì spinghje i pins necessarii. U tippu americanu pò esse trasfurmatu in un australianu solu vultendu i pins à a pusizione desiderata. In u risultatu, l'adattatore supporta i tipi più cumuni di sockets è pudete fà cun ellu in tuttu u mondu.

In più di ciò chì sopra, l'adattatore hà dui porti classici USB-A chì offrenu una tensione di 5V à una corrente di 2,1A. In u risultatu, i porti anu una putenza di 10,5 W, chì hè abbastanza per carricà smartphones, tablette, camere o ancu music players. Pudete carricà finu à dui dispusitivi à u stessu tempu. Sarete ancu piacè di l'adattabilità di l'adattatore, in particulare e so dimensioni di 6 x 4,5 x 5,6 cm, chì facenu fàciule per mette in u vostru backpack o ancu in a sacchetta di a giacca.

L'affare à a Repubblica Ceca via un trasportu micca registratu hè di 10 CZK è a merce ghjunghjerà in 15-30 ghjorni di travagliu. Tuttavia, ricumandemu di utilizà u trasportu registratu più caru per 50 CZK. A causa di u prezzu bassu di e merchenzie, ùn sarete micca obligatu à pagà l'impositu o u duvere.

adattatore di viaghju
adattatore di viaghju

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.