Chiudi annunziu

Oghje serà un ghjornu assai interessante per i fan di u giant sudcoreanu. Samsung hà da principià a so cunferenza tradiziunale di sviluppatori in San Francisco, à quale hà da prisentà parechje cose assai interessanti. Unu di elli, almenu secondu l'applicazione creata per questu avvenimentu, hè l'intruduzioni di un novu ambiente di sistema Android 9.0 Pie. Questu hà da inizià a prova nantu à i flagships Galaxy S9 è S9+. 

A prova Beta hè assai prubabile di principià in u Regnu Unitu, USA è Corea di u Sud solu cum'è in u passatu. Ancu cusì, pudemu aspittà assai di screenshots è e prime impressioni di i testatori, chì li sparteranu in parechje rete suciale cum'è di solitu. È chì ci hè qualcosa per aspittà. Android 9 Pie duveria purtà una applicazione di càmera mejorata, fonti novi è assai altri cambiamenti di disignu à i telefoni Samsung. A versione finale di u sistema puderia tandu ghjunghje nantu à i primi Samsung à u principiu di l'annu dopu. Tradizionalmente, i più recenti flagships seranu i primi in linea, à quale i mudelli più vechji seranu aghjuntu gradualmente.

Questu hè cumu serà Android 9 nantu à i telefoni Samsung sò cum'è:

In più di u lanciu di a prova beta, oghje duvemu ancu aspittà chì i primi ditaglii sò revelati annantu à u smartphone plegable chì Samsung hà travagliatu annantu à l'ultimi mesi. Tuttavia, sicondu i rapporti di e settimane passate, oghje serà piuttostu austeru in questu sensu è duvemu aspittà uni pochi di mesi per u spettaculu spettaculare. Tuttavia, Samsung puderia vede l'interfaccia d'utilizatore di u sistema mudificatu per a visualizazione flexible. 

cumu_stallà_android_9_pie_1600_thumb800

U più lettu d'oghje

.