Chiudi annunziu

A partesi d'oghje hè u principiu di a Samsung Developer Conference di questu annu, chì a cumpagnia inizierà cun un keynote. Accumincia da 19:00 u nostru tempu, è in più di parechje persone da l'ambienti di sviluppu, DJ Koh, u capu di a divisione mobile di Samsung, hà da esse ancu realizatu. A so participazione à a keynote prefigura chì a cumpagnia sudcoreana revelà grandi nutizie in quantu à u futuru di a tecnulugia mobile.

DJ Koh hà digià revelatu uni pochi mesi fà chì u Samsung plegable serà revelatu à u mondu in Novembre. E cum'è pare, oghje hè u ghjornu D. Ancu s'ellu ùn avemu micca prubabilmente vede l'estrema diretta di u telefuninu rivoluzionariu cù una visualizazione flexible, chì si mette in vendita in uni pochi di settimane, pudemu cuntà almenu una manifestazione di l'interfaccia d'utilizatore, ritratti di un prototipu quasi finitu è ​​forse demo, quandu u giant sudcoreanu dimustrarà a funziunalità di u smartphone.

Dopu tuttu, u logu di a cumpagnia nantu à Twitter stessu suggerisce chì a cunferenza di sviluppatori girarà intornu à un telefunu / tableta flexible:

Logo plegable Samsung
Logo plegable Samsung

In più di u telefuninu rivoluzionariu, Samsung hà da fà ancu una versione beta dispunibule oghje Android 9 torte per Galaxy S9 è S9 +. I sviluppatori è l'utilizatori interessati puderanu pruvà preferenzialmente, ma solu in certi paesi di u mondu. A parolla deve ancu vene à u parlante intelligente Galaxy Home è i servizii è l'applicazioni assuciati cù questu.

A cunferenza principia digià à 19:00 è pudete fighjà in diretta nant'à u video sottu:

U più lettu d'oghje

.