Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sò passati solu uni pochi di mesi chì u giant tecnulugicu Xiaomi hà introduttu a terza versione di a so famosissima Xiaomi Mi Band. Comparatu à u so predecessore, offre parechje funzioni novi è avà avete l'uppurtunità di ottene per un prezzu interessante.

Xiaomi Mi Band 3 rapprisenta una versione mejorata di u so predecessore. Hè arricchitu cù funzioni cum'è u rifiutu di chjama, notificazioni cù previsioni climatichi o un display OLED di culore completamente novu cù una diagonale di 0,78 inch è una risoluzione più alta di 128 x 80 pixel. Malgradu a visualizazione significativamente mejorata, hè stata mantenuta una vita di bateria rispettabile in una sola carica. A capacità di a bateria hè aumentata da 70 mAh à 110 mAh, chì deve esse abbastanza per eseguisce a bracciale per 20 ghjorni. A cinturione hè stata ancu migliurata, è avà si mette assai megliu nantu à a manu. A resistenza à l'acqua hà ancu migliuratu, induve pudete sottumette u Xiaomi Mi Band 3 à una prufundità di 50 metri.

Tutte e funzioni chì a generazione precedente era capace di sò state ritenute è alcune sò ancu migliurate. A frequenza cardiaca è e funzioni di pedometru duveranu avà registrà valori più precisi. In u listessu modu, pudete leghje u testu di sms entranti è notificazioni di l'applicazione nantu à a visualizazione di a vostra bracciale. Utilizendu i gesti digià citati, pudete ancu vede a previsione meteorologica per i prossimi trè ghjorni nantu à u touch screen o sona u vostru telefunu s'ellu ùn pudete truvà micca in u mumentu.

L'affare à a Repubblica Ceca via un trasportu micca registratu hè cumplettamente gratuitu. Tuttavia, ricumandemu di utilizà a spedizione registrata per 23 CZK, quandu a merchenzie ghjunghjerà in casa in 15-28 ghjorni di travagliu. In alternativa, aduprate u trasportu chjamatu "Priority Line" per 56 CZK, quandu avete a bracciale in casa un pocu prima. Ùn sarete micca obligatu à pagà l'impositu o u duvere durante u trasportu.

Xiaomi Mi Band 3 FB
Xiaomi Mi Band 3 FB

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.