Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In l'ultimi anni, i cunduttori anu stallatu sempre più camere in i so vitture chì registranu a so guida. L'arregistramentu pò serve com'è evidenza in casu d'accidentu o offense. Una tale piccula camera utile per l'internu di a vittura hè ancu offerta da a cumpagnia Xiaomi, è oghje avemu un scontu interessante nantu à questu.

Camera Xiaomi 70mai hè capace di registrà video in risoluzione 1080p (Full HD, 1920 x 1080) à 30 fps. U so vantaghju hè un colpu largu angulu di 130 gradi, chì pudete aduprà soprattuttu quandu si registra l'unità. Serete ancu cuntenti di a presenza di un micru è di un parlante, grazia à quale a camera hè capace di registrà u sonu in più di l'imaghjini. In ogni casu, u più grande benefiziu per parechji seranu i so picculi dimensioni è a pussibilità di facilmente attaccà à u parabrisa.

Ma a lista di pusitivi ùn finisci micca quì. U Xiaomi 70mai hè capaci di trasferisce in wireless u cuntenutu arregistratu in tempu reale direttamente à l'applicazione in u telefunu. Tutti i video è e foto catturati ponu esse spartuti rapidamente, per esempiu, in YouTube o à l'amichi. Sarete ancu piacè cù a funzione chì permette u cuntrollu di voce, induve pudete aduprà cumandamenti per attivà, per esempiu, a registrazione, piglià una foto o, per esempiu, disattivà a registrazione di u sonu.

Un grande vantaghju di a camera hè a funzione di visione notturna grazia à u sensoru d'imaghjini di qualità di Sony. A funzione di registrazione automatica in situazioni di crisa hè ancu utile. Hè senza dì chì e carte di memoria sò supportate (finu à 64 GB), ma l'almacenamiento hè ancu salvatu da a chjamata registrazione in loop, induve a più antica registrazione hè ghjucata cù a più nova. In più di a camera, u pacchettu include ancu un cable d'alimentazione, un adattatore per liggeru è un supportu di vetru.

U trasportu à a Repubblica Ceca hè cumplettamente gratuitu via posta aerea registrata è a merce ghjunghjerà in 15-28 ghjorni di travagliu. Ùn pagherete micca imposte o imposte nantu à u trasportu.

Camera di vittura Xiaomi 70mai

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.