Chiudi annunziu

I mesi di speculazione sò finalmente finiti. A notte scorsa, à a Keynote d'apertura di a so cunferenza di sviluppatori, chì si svolge in San Francisco, Samsung hà finalmente dimustratu u so primu telefunu flexible, o megliu u so prototipu. Tuttavia, era digià una vista assai interessante. 

Avemu avutu aspittà per a presentazione di a nutizia finu à a fine di a presentazione di circa una ora è mezza, chì principarmenti girava intornu à e nutizie di u software. In ogni casu, cù a fine chì s'avvicina, i principali rapprisentanti di u giant sudcoreanu cuminciaru à turnà u timone di a presentazione à i displays è l'innuvazioni chì anu sappiutu intruduce in l'ultimi anni. È dopu hè ghjuntu. Quandu Samsung hà recapitulatu tutte e schermi, hà cuminciatu à presentà un novu tipu di schermi chì ponu esse piegati è, presuntamente, ancu rotulati in modi diffirenti. A cire nantu à a torta era l'intruduzioni di un prototipu di smartphone cù stu tipu di visualizazione. Ancu s'ellu era largamente chjusu in a bughjura è più o menu solu a visualizazione era visibile nantu à u palcuscenicu, eramu sempre capaci di ottene una stampa perfetta di a direzzione chì Samsung vole piglià da a demo di parechji seconde. 

Fonte di l'imaghjini in a galeria - A Lunatics Lament

Quandu hè apertu, u prototipu offriva una visualizazione relativamente grande cù frames stretti in tutti i lati. Quandu u presentatore l'hà chjusu, una seconda mostra s'illumina nantu à a so spalle, ma era significativamente più chjuca è i so frames eranu incomparabilmente più largu. Samsung chjama u novu display Infinity Flex è vulete inizià a so pruduzzione di massa in i mesi à vene. 

In quantu à e dimensioni reali di u telefuninu, sò ancu avvolti in u misteru. In ogni casu, in manu di u presentatore, u telefuninu paria abbastanza strettu quandu hè apertu, ma quandu era chjusu, hè diventatu un brique piuttostu uncompact. Tuttavia, Samsung stessu hè statu dettu parechje volte chì questu hè solu un prototipu è ùn vole micca vede ancu u disignu finali. Hè dunque abbastanza prubabile chì à a fine u telefunu serà assai più piacevule per l'utilizatori è ùn anu micca da trattà cun un certu "brickiness". 

Dopu a dimustrazione di u prototipu, avemu un pocu di parolle nantu à u software chì corre in questu. Questu hè un mudificatu Android, nantu à quale Google hà ancu collaboratu cù Samsung. A forza principale di stu sistema deve esse principarmenti in e capacità multitasking, cum'è a visualizazione giant incuragisce direttamente l'usu di parechje finestri à u stessu tempu. 

Ancu s'ellu ci vole à aspittà per a versione finale di u telefunu, grazia à a presentazione di u prototipu, almenu sapemu chì tipu di visione Samsung hà in questa direzzione. Inoltre, s'ellu riesce à perfeccionà u so smartphone flexible, puderia rivoluzionarà u mercatu di smartphone. Ma solu u tempu è u desideriu di i clienti di pruvà cose novi è innovatori diceranu. 

flex

U più lettu d'oghje

.