Chiudi annunziu

Ùn pudete micca aspittà chì u novu sistema operatore sia liberatu Android 9 Pie per smartphones da Samsung? Allora avemu una grande nutizia per voi. Semu solu dui mesi da questu avvenimentu. U giant sudcoreanu hà annunziatu in a so cunferenza di sviluppatori chì lanciarà i flagships per questu annu Android 9 Pie digià in ghjennaghju 2019. Altri mudelli seguiranu in e settimane è mesi dopu. 

Ancu s'è avemu una introduzione ufficiale Androidu 9 Pie digià uni pochi di mesi fà, i South Koreans ùn decideranu micca finu à l'annu dopu per via di certe mudificazioni destinate precisamente à i so telefoni. Comu di solitu, a liberazione serà preceduta da parechje settimane di teste beta, chì principiaranu stu mese. Tuttavia, inizialmente solu l'utilizatori in i Stati Uniti, Corea di u Sudu è Germania puderanu participà à a prova. In altri paesi, Samsung hà da principià a prova beta in una data dopu. Sfortunatamente, ùn hè micca chjaru induve questu succede. 

Novu Android 9 Pie purterà assai nutizie assai interessanti à i telefoni è i tablette da Samsung, u più impressiunanti di quale serà sicuramente u modu di notte, chì culurite tuttu l'ambiente di l'utilizatori in culori scuri. In generale, si pò dì chì ci saranu assai cambiamenti di disignu in u sistema, chì deve esse simplice è mudernu à u stessu tempu. Pudete vede screenshots di cumu si vede u sistema sottu à stu paràgrafu. 

cumu_stallà_android_9_pie_1600_thumb800

U più lettu d'oghje

.