Chiudi annunziu

Ùn hè mancu una settimana da chì Samsung hà introduttu u mondu per a prima volta hà indicatu prototipu di u so telefuninu plegable Galaxy F è avemu digià u primu quì informace circa a so vendita iniziale è u prezzu previstu. Quandu u giant sudcoreanu hà dimustratu u so display Infinity Flex nantu à u palcuscenicu, pudemu vede pocu dettagliu per via di a lumera è a distanza. Ùn ci hè mancu una parolla nantu à u prezzu previstu o quandu u primu pruduttu finali ghjunghjerà à u mercatu. Solu avà avemu amparatu i primi dettagli.

Eccu ciò chì pare u prototipu di telefunu flessibile di Samsung:

Sicondu i fonti di a rivista L'Armandìa Corea Samsung hà da presentà a so flessibilità Galaxy F à fiancu à u novu Galaxy S10 digià in ferraghju à a fiera MWC in Barcelona. E duie novità devenu esse in vendita in marzu. Per principià, Samsung avarà solu un milione di pezzi di smartphones plegabili pronti, ma secondu e parolle di u direttore di a divisione mobile DJ Koh, u numeru pò cambià.

Hè ancu interessante chì Samsung hà pensatu à presentà i telefoni flexibuli ogni annu. In ogni casu, a cumpagnia mantene a listessa periodicità, per esempiu, cù e linee flagship Galaxy Cù o Galaxy Nota, cusì hè cumplettamente capitu chì vole offre i stessi aghjurnamenti di hardware per a so più grande nutizia.

Ma u prezzu di u telefunu hè ancu più interessante. Sicondu u servitore giapponese Agenzie di novità Yonhap deve Galaxy F principia à 2 milioni di vintu, chì si traduce in un pocu più di 40 mila corone. In ogni casu, s'ellu deve esse u telefunu più rivoluzionariu di a nova dicada, allura u prezzu altu ùn hè micca surprisante. Un tali Samsung Galaxy Note9 (512 GB) hè digià in vendita per CZK 32.

flex
flex

U più lettu d'oghje

.