Chiudi annunziu

Ancu s'è l'ochji di a maiò parte di i fan di Samsung sò avà fissi nantu à u smartphone flexible chì u giant sudcoreanu hà dimustratu per a prima volta a settimana passata, ci sò ancu interessanti. informace riguardu à l'avvene Galaxy S10. Hè suppostu esse rivoluzionariu in parechje manere è duverebbe facilmente sbuchjarà i so cuncurrenti. Allora chì novu avemu amparatu nantu à ellu?

Sicondu a fonte di u portale PhoneArena, deve avè un novu Galaxy U S10 ghjunghjerà cù una camera orientata orizzontalmente, chì si compone di dui o trè lenti. Samsung hà dichjaratu chì hà decisu di andà in orizzontale in un sforzu per aumentà a capacità di a batteria quant'è pussibule. Mentre chì u so aumentu ùn hè micca assai pussibule quandu a camera hè orientata verticalmente, in u casu di una orientazione horizontale, Samsung si dice chì puderà ghjunghje à un 4000 mAh assai rispettabile.

À a fine, a camera di a nutizia parerà esse completamente diversa da questu cuncettu:

In più di l'orientazione di a camera è a capacità di a bateria, a fonte hà ancu revelatu dettagli intornu à a visualizazione. Almenu per dui mudelli, duvemu aspittà un rapportu display-à-corpu assai decentu di 93,4%. Samsung duveria ottene questu cù a visualizazione Infinity-O, chì avarà solu un picculu pirtusu per a camera frontale. Avemu vistu a presentazione di stu tipu di mostra a settimana passata. 

Pò esse espertu chì quandu l'intruduzioni di u novu pruduttu s'avvicina, e fughe d'infurmazioni si intensificanu. Hopefully, avemu da amparà prestu una altra carica di ditaglii chì duvemu aspittà per stu smartphone rivoluzionariu, chì ombrerà tutta a cumpetizione. 

Samsung-Galaxy-S10-cuncepimentu-FB

U più lettu d'oghje

.