Chiudi annunziu

Ancu se eramu abituati à l'arrivu di duie versioni di flagships in l'ultimi anni Galaxy S, l'annu dopu deve purtà cambiamenti in questu sensu. I sudcoreani anu da travaglià in trè mudelli Galaxy S10, chì deve esse diffirenti l'una di l'altru sia in taglia è equipaggiu. Dui mudelli anu da esse premium, è unu deve esse più "bassu-costu" per l'utilizatori chì volenu a prima linea, ma ùn volenu micca pagà decine di millaie per i mudelli top. Leaker Ben Geskin hà parlatu di un elementu assai interessante chì deve diferenze u mudellu più prezzu da i so fratelli premium.

U nome Geskin vi sona familiar? No wonder. Questu hè un ghjovanu leaker chì piace à spoil a sorpresa di novi prudutti, in particulare à i pruduttori di pomi. L'annu passatu, hà revelatu a maiò parte di i sicreti di l'iPhone X bè in anticipu, è questu annu, i fan di Apple sapianu praticamenti tutti i ditagli impurtanti nantu à u novu. iPhonech ancu prima di a so introduzione. Ma Ben si cuncentra ancu in altre cumpagnie è prudutti. Grazie à ellu, sapemu di u mudellu più prezzu Galaxy S10 hè chì, à u cuntrariu di i so fratelli premium, uttene un lettore di impronte digitali à u latu di u chassis. Samsung duveria piglià stu passu, sicuru, per via di un risparmiu di costu significativu. L'implementazione di un lettore di impronte digitali in a visualizazione hè relativamente caru cumparatu cù sta suluzione, indipendentemente da u tipu. 

Siccomu Geskin si trova trà i assai boni leakers, li daranu informace cunsideratu relativamente credibile. Ma ùn duvemu micca scumessa annantu à elli 100% per avà. Sapemu di sicuru solu dopu à u spettaculu stessu, chì hà da esse fattu à u principiu di l'annu prossimu. Sin'à tandu, però, avemu da fà solu cun speculazioni simili. 

u-budget-Galaxy-S10-puderebbe aduttà un scanner di impronte digitali posizionatu à latu
u-budget-Galaxy-S10-puderebbe aduttà un scanner di impronte digitali posizionatu à latu

U più lettu d'oghje

.