Chiudi annunziu

PDFelement Pro hè un prugramma cù quale pudemu piglià u travagliu cù i schedari PDF à un livellu completamente novu. Puderete pensà chì questu hè solu un altru prugramma chì ùn hà micca chance di aumentà l'efficienza di u travagliu. Ma in questu casu, vi interromperaghju perchè site sbagliatu. PDFelement Pro hè un prugramma chì, in u so aspettu, pò ricurdà u pacchettu Microsoft Office è, sopratuttu, Word da questu pacchettu. L'apparenza ùn hè micca accidintali, postu chì PDFelement Pro hè faciule d'utilizà cum'è l'editore di testu appena citatu da Microsoft. Oghje avemu da piglià un ochju à alcune di e caratteristiche è i benefici di PDFelement chì altri editori PDF ùn vi daranu micca. Fighjemu un ochju à l'edità di testu è di l'imaghjini in un schedariu PDF, dopu vedemu cumu pudemu scrive e nostre note in i fugliali PDF, è poi guardemu l'opzione di cunversione. À a fine, guardemu avvenimentu in forma di Black Friday, preparatu per noi da Wondershare, chì hè daretu à u sviluppu di u prugramma PDFelement.

Edizione è editazione di PDF

Avemu travagliatu u nostru modu finu à a sezione più impurtante, vale à dì edità è edità i schedari PDF stessi. Per edità un schedariu PDF, ùn avete bisognu di nunda altru ch'è u schedariu PDF stessu è u prugramma Elementu PDF. PDFelement offre una scelta veramente larga di strumenti cù quale pudete edità documenti à u vostru piace. Per esempiu, vulete mette in risaltu, sottolineatu, grassu, ingrandà o riduce u testu? PDFelement gestisce tuttu questu perfettamente. Di sicuru, ci sò innumerevoli altre funziunalità chì vi mustraremu dopu. PDFelement offre tuttu questu è parechje altre opzioni per l'edità di testu. Inoltre, PDFelement edita immediatamente i fugliali PDF, per quessa, ùn avete micca aspittà per nunda è ùn avete micca da preoccupari di nunda di più. E cumu utilizà PDFelement per edità un documentu?

Poznamky

Sì avete qualchì materiale di studiu in formatu PDF, sarete bè Elementu PDF sicuramente piace. Grazie à questu, pudete facilmente aghjunghje qualsiasi nota in ogni locu in u documentu. Hè à voi chì stile di nota chì sceglite - serà un cumentu chjaru o una nota culurita chì hè più faciule da ricurdà? Tuttu dipende di voi - cù PDFelement, avete opzioni quasi illimitate quandu creanu note.

Cunvertite da è à PDF

Frà altri grandi caratteristiche di u prugramma Elementu PDF include cunversione senza perdita di schedari PDF. Avete decisu chì vulete cunvertisce u schedariu PDF chì avete creatu in, per esempiu, u formatu Word? Ancu sta situazione pò esse trattata da PDFelement senza u minimu prublema. Per chì a cunversione da PDF sia 100% senza perdita, PDFelement usa principalmente u plugin OCR, a funzione di quale avemu descrittu in u paràgrafu sopra. Di sicuru, a cunversione travaglia ancu l'altru, vale à dì. per esempiu da Word à PDF. Hè bonu di mencionà chì PDFelement pò cunvertisce i fugliali PDF in più di 10 formati - cum'è Word, Excel, PPT, HTML, imagine è più.

Black Friday offre sconti

Wondershare hà preparatu finu à u 75% di sconti nantu à i so prudutti per i lettori cum'è parte di l'avvenimentu Black Friday. Sè ancu decide di cumprà u prugramma PDFelement, avete a pussibilità di turnà a vostra furtuna. I premii principali in a rota di a furtuna sò un ordine in Amazon, chì ùn deve micca pagà, più per esempiu. iPhone XS o voucher Amazon. In u casu di sta rota di a furtuna, ci hè un tassu di vittoria di 100%, cusì ognunu di voi chì gira a rota riceverà un premiu.

blackfriday_elementu pdf

U più lettu d'oghje

.