Chiudi annunziu

A maiò parte di i fan di Samsung stanu avà à circà à u plegable Galaxy F o premium Galaxy S10, chì l'arrivu hè ancu avvicinatu rapidamente. In ogni casu, un successore di u mudellu hè issa creatu in l'attellu di u giant sudcoreanu Galaxy Nota 9. È grazia à e nutizie da a Corea, imparemu cose più interessanti nantu à questu. 

A nova nutizia direttamente da a patria di Samsung dice chì u phablet Galaxy U Note10 vene cun un display di 6,66" chì vanta una grande risoluzione 4K. DaVinci, cum'è u telefuninu chì vene hè chjamatu codice, offre ancu un rendimentu perfettu, supportu per e rete 5G è, assai prubabilmente, trè camere in u spinu. Un smartphone premium deve ancu esse introduttu cù sta suluzione à u principiu di l'annu prossimu Galaxy S10, mentri Galaxy U Note10 ùn ghjunghjerà micca finu à circa a mità d'annu dopu, a so camera probabilmente serà almenu ligeramente migliurata. 

A data di l'intruduzioni di a prossima generazione di phablet da Samsung ùn hè micca chjaru per u mumentu. Tuttavia, sicondu i fonti, avarà da a mità di l'annu prossimu - vale à dì, digià in ghjugnu. Tuttavia, questu significaria chì Samsung mostrarà à u mondu prima di ciò chì hè solitu per stu mudellu. 

Ancu s'è a visualizazione di 6,66 "puderà parenu veramente gigantesca, probabilmente ùn serà micca u più grande in a linea di Samsung. Flexible Galaxy U F duveria ghjunghje nantu à i scaffali di i magazzini cù un display di 7,3". Tuttavia, postu chì u telefunu pò esse piegatu, e so dimensioni seranu relativamente decentu malgradu a visualizazione gigante - almenu secondu u prototipu chì Samsung ci hà digià dimustratu. Tuttavia, simu sorpresi da ciò chì i Sudcoreani finiscinu. 

Galaxy Nota 9 SPen FB

U più lettu d'oghje

.