Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: I spazzole di denti classici sò lentamente diventendu una cosa di u passatu, è parechje persone oghje ùn ponu micca imaginate un spazzolu propiu di i denti senza un spazzole di denti elettricu. Ma perchè ùn andate un passu più è cumprà una spazzola di denti intelligente chì pudete cunnette à un smartphone è vede e dati nantu à spazzola i denti via una app? Hè solu cusì ch'ellu hè Oclean SE da Xiaomi, chì avemu da presentà oghje.

Xiaomi Oclean SE hè un spazzole di denti elettricu sonicu cù una quantità di funzioni intelligenti. Hè carattarizatu micca solu da a resistenza à l'acqua IPX7, ma ancu da u so design elegante è, inseme cù a casella di carica, pare veramente minimalista. A spazzola gestisce 40 rivoluzioni per minutu, supporta 000 modi di pulizia è 3 livelli di pulizia. Dentru, hà una bateria 4mAh, chì offre una durata di 2600 ghjorni, è a so ricarica dura un totale di 60 ore via u caricatore wireless furnitu (casu).

Ma u più interessante di tuttu u spazzole di denti hè chì hè capace di accoppià cù un smartphone via Bluetooth 4.2 LE, è pudete cuntrollà i dati attraversu l'applicazione è scopre s'ellu si spazzola i denti currettamente. Grazie à i dati di l'applicazione è e setole di nylon DuPont, uttenerete un prucessu di pulizia megliu è dunque i denti più sani.

E merchenzie sò situate in un magazzinu cecu (fast-23), cusì l'affare attraversu PPL hè solu CZK 4 è vi sarà mandatu in 2 ghjorni di travagliu. Di sicuru, ùn sarete micca obligatu à pagà l'impositu o u duvere.

Xiaomi Oclean SE spazzolino da denti intelligente FB
Xiaomi Oclean SE spazzolino da denti intelligente FB

U più lettu d'oghje

.