Chiudi annunziu

Sè vo circate un modu rapidu è spensieratu di cumunicà chì hè ancu pensatu per divertirvi fornendu informazioni preziose, assicuratevi di turnà a vostra attenzione à una di e tendenze attuali in u mondu in linea, chì hè i chatbots. Viderete chì i chatbots da Viber diventeranu u vostru novu amicu per e prossime serate d'invernu longu.

I chatbots sò più spessu usati da e marche o urganisazioni principali di u mondu per cunnette cù i so fan. Quessi sò prugrammi di computer chì realizanu una cumunicazione simplificata destinata à fà a vita di e persone più faciule, furnisce infurmazioni è risposte à e dumande cun un clic. Cum'è un novu modu di cumunicazione cù l'utilizatori è i cunsumatori potenziali, i chatbots sò capaci di cumunicà cù e persone à u livellu persunale è di u cliente.

U mutivu di a pupularità crescente di i bots hè l'aumentu globale in l'usu di l'applicazioni di cumunicazione. Secondu sondaghju più di 66% di e persone utilizanu ancu una app di messageria per cumunicà cù imprese o marche. Viber opera millaie di chat bots chì copre diverse zone. Allora sì chì i vostri interessi sò temi sportivi, festivals di musica, ricette di cucina, moda o qualcosa d'altru, basta à accede à u vostru chatbot sceltu per truvà ciò chì avete bisognu, uttene cunsiglii o uttene esclusivu informace.

Siccomu crede chì i chatbots valenu a pena pruvà, avemu decisu di sparte cun voi questi 3 migliori chatbots in Viber.

BarçaViber - Diventate un fan di u mese

L'annu passatu, u FC Barcelona è Rakuten, a cumpagnia di Viber, anu annunziatu un partenariatu mutuale chì hà fattu Viber u canali di cumunicazione ufficiale di u FC Barcelona. Questu ci hà permessu di presentà stickers esclusivi di u Barca è urganizà alcuni ghjochi di premiu eccitanti.

U bot ufficiale di u Barca vi permette di indovinà u risultatu finali prima di ogni partita, vutà per u vostru omu di a partita dopu à u fischiu finali, raccoglie punti è vince premi. Ogni mese, un fan furtunatu (è espertu !) vincerà u titulu di "Barça Fan of the Month" è unu di i maravigliosi premii. Quandu avete guadagnatu punti, pudete vantarà di i vostri rializazioni à altri fan. Mostra à i vostri amichi Viber ciò chì site di punta in a nova classificazione in-chat. Una volta chì sparte a vostra prediczione di partita cun elli, una classificazione serà creata in u chat di gruppu per seguità i punti di tutti. Ogni settimana scuprerete da ella quale hè diventatu u megliu fan di u Barça.

Forchetti

U seguimentu di a vostra dieta è scrivite manualmente tuttu ciò chì manghjate in tuttu u ghjornu pò esse di tempu è, francamente, micca qualcosa chì parechji ponu impegnà à longu andà. Forksy hè un bot chì vi aiuta à manghjà cibi sani mentre seguite i vostri calori. Tuttu ciò chì duvete fà hè di scrivite esattamente ciò chì avete manghjatu o beie, è Forksy hè capaci di calculà e calorie, ma ancu cunsigliate nantu à i nutrienti in certi alimenti, è ancu aghjunghje a so punta per una alternativa più adatta. Inoltre, u bot di Forksy mostra à l'utilizatori una ripartizione dettagliata di l'alimentariu ogni ghjornu chì include calori è tutti l'alimenti chì anu cunsumatu. L'aiuta à seguità di tuttu ciò chì anu manghjatu durante u ghjornu è, eventualmente, perde u pesu s'ellu hè u so scopu.

Discussione Tecnica

Seguendu stu bot, uttene una panoramica constante di e nutizie di l'affari è di i ghjoculi, ma dinò l'applicazioni di tendenza, i bots è assai di più. Cù Tech Talk, ùn mancherete mai più un titulu impurtante, basta à dumandà un aghjurnamentu di nutizie in diretta. Pudete ancu persunalizà i tipi di missaghji chì vulete riceve da ellu. Stu bot hè particularmente divertente per i geek di tecnulugia.

Allora, avà chì avete attraversatu a nostra lista di i nostri primi trè bots di chat Viber, vi cunsigliemu di pruvà in persona u più prestu pussibule. quì, cum'è ghjucà cun elli hè assai divertente. Semu cunfidenti chì a so assistenza pronta è persunalizata vi permetterà di truvà esattamente ciò chì avete bisognu.

Calzature Barca

U più lettu d'oghje

.