Chiudi annunziu

A frenesia causata da l'intruduzioni di u prototipu di smartphone plegable da l'attellu di Samsung hè più o menu mortu, è l'ochji di tutti i so fanni cumincianu una volta à vultà à l'arrivu imminente di novi flagships. Galaxy S10. Samsung duveria mustrà questi digià in i primi mesi di l'annu prossimu, in quattru varianti. È Samsung hà digià certificatu unu di elli in Russia. 

Comu hè abitudine, prima di l'intruduzioni è di l'iniziu di vendita, i novi prudutti anu da passà prima diversi cuntrolli di certificazione, chì permettenu dopu à vende un certu pruduttu in u mercatu lucale. Di sicuru, questu ùn hè micca sfarente in u casu di Samsung. In Russia, hà cuminciatu à travaglià in u primu flagship cù u nome di codice SM-G975X, chì, sicondu i currispundenti stranieri, deve currisponde à a versione "plus" di u mudellu. Galaxy S10. 

Ancu s'è a certificazione ùn palesa più, in generale, a versione "plus" hè prevista per avè un giganti 6,4 "Infinity display, chì duverà vantarà un burato per a camera. Probabilmente serà situatu in unu di i cantoni superiori di a visualizazione. U telefunu duveria offre un impressionante ratio di schermu à corpu di 93,4%, chì significheghja chì i biselli intornu à a visualizazione seranu assolutamente minimi. U core di u smartphone serà allora Exynos 9820 o Snapdragon 8150 secondu u paese in quale u mudellu serà vendutu. 

I novi flagships duveranu esse presentati à a fine di ferraghju à u MWC 2019. Spergu chì Samsung puderà perfezziunà tutti i ditagli è "es tens" ci pigliarà u soffiu. Dopu tuttu, ùn aspittemu nunda altru ancu da mudelli anniversariu. 

Samsung Galaxy S10 concept triple camera FB

U più lettu d'oghje

.