Chiudi annunziu

In l'ultimi ghjorni, u smartphone plegable di Samsung hè statu u sughjettu di assai discussioni hà indicatu à a so cunferenza di sviluppatori. Tuttavia, u travagliu cuntinueghja ancu nantu à i flagships pianificati per l'annu prossimu - mudelli Galaxy S10. È grazia à una nova filtrazione, imparemu più nantu à e so camere. 

Avemu intesu assai speculazioni di càmera in l'ultime settimane. Ma sicondu un novu rapportu da a Corea di u Sudu, questu duveria esse a fine. Sicondu elli, u travagliu nantu à e camere hè finitu è ​​ùn serà micca cambiatu. Allora chì pudemu aspittà?

U più prezzu è probabilmente u più chjucu di i mudelli futuri, chì pò esse chjamatu S10 Lite, duverebbe offre una lente di camera unica in fronte è una camera doppia in u spinu. Serie più attrezzata Galaxy L'S10 è S10 + sò previsti per offre camere frontali duali, cù una camera doppia nantu à l'S10 è una camera tripla in u spinu di u S10 +. U mudellu high-end, chì duveria offre, frà altre cose, un display di 6,7 ", un retro in ceramica è supportu per e rete 5G, ghjunghjerà cù una camera doppia in fronte è quattru camere in u spinu. Tuttavia, stu mudellu deve esse una commodità assai rara, cum'è Samsung hà intenzione di pruduce solu dui milioni di unità. 

Ancu s'ellu ci vole à aspittà un pocu di più per i dettagli di ogni camera, hè digià praticamente chjaru chì seranu una di e migliorie più impurtanti di u novu pruduttu. Dopu tuttu, una camera cù trè è possibbilmente ancu quattru lenti deve esse capace di catturà ritratti veramente mozzafiato in quasi ogni situazione. Tuttavia, e camere doppie ùn saranu certamente micca male. 

Allora semu sorpresi di ciò chì Samsung mostrarà in pochi mesi. A nutizia puderia esse presentata prima di ferraghju à u MWC 2019. Spergu chì ci saranu uni pochi di filtrazioni nutritive simili per allora. 

IMG-20112018-161312-0
IMG-20112018-161312-0

U più lettu d'oghje

.