Chiudi annunziu

Chì i novi flagships di u giant sudcoreanu - mudelli Galaxy S10 - prubabilmente serà presentatu cù un pirtusu in a visualizazione, cum'è sapete digià grazia à una mansa di filtrazioni è articuli nantu à u nostru situ web. Finu a ora, però, hè statu soprattuttu dettu chì u novu pruduttu avarà solu una piccula apertura, chì ùn serà micca prominente in a visualizazione. Almenu per u mudellu Galaxy Tuttavia, sicondu l'infurmazioni recenti, duvemu aspittà qualcosa di completamente diversu cù u S10 +. 

Galaxy L'S10+ duveria ghjunghje immediatamente cù duie camere frontali, grazie à quale, per esempiu, e foto selfie seranu significativamente megliu cà prima. In ogni casu, e duie camere necessitanu ancu un cut-out speciale, chì deve esse in forma di un ovale o, se preferite, una pillola. Samsung hà dichjaratu chì hà decisu di sta forma principalmente perchè una lente duveria esse significativamente più grande di l'altru, chì ùn pare micca assai bè da a perspettiva di i cutouts in a visualizazione. Samsung hà dunque decisu di ammuccià elli in una apertura più grande, chì serà menu distracting. In più di u pirtusu speciale in a visualizazione, a novità vanta ancu una batteria giganti 4000 mAh o un rapportu display-to-corpu di 93,4%, chì rende praticamente chjaru chì i biselli ùn saranu micca visibili. 

Videremu quali altri secreti rivelanu e fughe in i ghjorni à vene. Tuttavia, si pò esse espertu chì i filtri simili cuntinueghjanu à aumentà cum'è a data di a presentazione si avvicina, è uni pochi di ghjorni prima di l'estrema ufficiale, sapemu digià quasi tuttu di u telefunu, cum'è tradiziunale.

Samsung Galaxy S10 Plus cuncettu PhoneArena
lu-Galaxy-S10-averà-un-different-display-hole-duvu-a-so-duie-camere-selfie

U più lettu d'oghje

.