Chiudi annunziu

Sè vo site un fan di sport, sapete bè chì Samsung hà assuciatu cù parechji avvenimenti sportivi impurtanti annantu à l'anni, u più impurtante di quale era senza dubbitu l'Olimpiadi. È i Sudcoreani participaranu ancu in questi in u futuru. 

U marti 4 dicembre, in Seoul, i rapprisentanti di Samsung firmavanu un accordu cù i membri di a Produzione Olimpica Internaziunale per allargà a so cullaburazione per 10 anni longu. Samsung diventerà cusì un sponsor di l'Olimpiadi finu à u 2028, mentre chì hè digià prubabile ch'ellu stende u cuntrattu di novu quist'annu. Hè difficiuli di crede ch'ellu hà sustinutu l'Olimpiadi per 30 anni. Tuttu hà principiatu in u 1988, quandu Samsung hà decisu di sustene i Ghjochi Olimpichi in a so patria cum'è un cumpagnu minore, dece anni dopu era digià classificatu trà i partenarii più impurtanti, è gode di sta pusizione finu à avà. 

Eccu ciò chì pareva l'edizione Paralimpica: 

In più di a sicurità tecnica di l'avvenimentu, Samsung prepara sempre un bonu bonu per l'atleti chì participanu à l'Olimpiadi. Quessi sò edizzioni spiciali di i so smartphones emblematici, chì u disignu hè adattatu à l'azzione per quale Samsung si dedica à l'atleti. Pudemu mintuvà, per esempiu, a maravigliosa edizione bianca di i mudelli Galaxy Nota 8 per l'Olimpiadi invernali. 

Olimpiade

U più lettu d'oghje

.