Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Una stampante 3D ùn hè micca solu un ghjocu futuristicu per i geeks. Pò esse ancu un grande strumentu per i mudeli, ma ancu per l'amatori di l'informatica. Tecnulugie avanzate permettenu di stampà micca solu oggetti 3D visualmente impressiunanti cù una stampante 3D, ma ancu rimpiazzamenti per ogni tipu di pezzi mancanti per ogni tipu di dispositi. L'editori di Samsung Magazine, in cullaburazione cù l'e-shop TomTop, vi portanu una offerta quadrupla di stampanti 3D cù un scontu speciale.

Tutte e quattru stampanti sò dispunibili nantu à u situ web di TomTop. U scontu hè pocu sfarente per ogni stampante, tutti i sconti sò validi solu per un tempu limitatu è per un numeru limitatu di pezzi. In a maiò parte di i casi, u prezzu di l'impresora 3D hè stata ridutta di più di 60%, cusì hè un veru affare.

Stampante Creality 3D Ender

3977 corone invece di 7726 corone.

stampante Anet A8

3182 corone invece di 8600 corone.

Imprimante de haute précision Anet A8

3296 corone invece di 10229 corone.

Imprimante de haute précision Anet A6

3637 corone invece di 11251 corone.

Se sceglite un magazzinu tedescu, riceverete a vostra spedizione in una settimana, ùn paghete micca spedizioni à a Repubblica Ceca. Quandu urdinate, ùn vi scurdate di verificà chì avete verificatu l'opzione EU plug.

stampante fb

U più lettu d'oghje

.