Chiudi annunziu

Sò passati solu uni pochi di ghjorni chì vi purtamu i primi rendering interessanti di u prossimu flagship in u nostru situ web Galaxy S10 + è avemu digià un altru. Questa volta duveria esse u mudellu più prezzu di u prossimu, chì hè finu à avà chjamatu Galaxy S10 o Galaxy S10 Lite.

galaxy-s10-doppia-camera

Cum'è pudete vede per voi stessu in a stampa publicata da u leaker @IceUniverse, a variante più economica futura duverà offre una camera orientata verticalmente "solu" cù dui lenti. U lettore di impronte hè sparitu da u spinu di u smartphone, chì deve esse integratu di novu direttamente in a visualizazione, chì, secondu a speculazione, deve esse ultrasonica.

Eccu ciò chì sarà un S10+ gonfiatu:

Siccomu questu hè l'opzione più economica, Samsung hà ancu salvatu nantu à e camere in fronte. Sicondu i fuglii di a settimana passata, solu una lente duverà apparisce nantu à questu, mentre chì i mudelli più equipati offrenu dui. L'altri diffirenzii duveranu include, per esempiu, a dimensione di a memoria RAM o l'almacenamiento internu massimu. In ogni casu, u core deve esse u stessu in i varianti più prezzu è più caru.

Avemu da aspittà per a presentazione di sta nutizia à u Mobile World Congress 2019, chì si terrà in ferraghju di l'annu prossimu in Barcelona. A vendita puderia dunque principià circa un mese dopu.

galaxy-s10-doppia camera fb

U più lettu d'oghje

.