Chiudi annunziu

Avemu digià avutu PDFelement in a nostra rivista una volta. Tuttavia, in a rivista d'oghje, avemu da fighjà u prugramma PDFelement Express, chì hè statu creatu sottu l'ale di Wondershare. Cum'è u nome suggerisce, cù PDFelement Express pudete travaglià cù i schedari PDF assai facilmente. Se innumerevoli schedari PDF passanu à traversu i vostri ditte ogni ghjornu, allora PDFelement Express hè esattamente ciò chì cercate, postu chì stu prugramma pò aumentà l'efficienza di u travagliu da parechji livelli. Puderete esse dumandate quale hè a diffarenza trà PDFelement classicu è PDFelement Express - a risposta hè simplice. PDFelement Express hè un tipu di versione ligera, ma assai più veloce è intuitiva. In tempu cù a rivista, PDFelement hà preparatu un avvenimentu speciale per i lettori in forma di calendariu di l'avventu, in quale avete una chance 100% di vince qualcosa ogni ghjornu.

Edizione di i schedari PDF

Per edità facilmente i schedari PDF, tuttu ciò chì avete bisognu hè PDFelement Express è u schedariu chì vulete edità. Tuttu ciò chì duvete fà hè lancià u prugramma, impurtà u schedariu PDF è cuminciate à edità. PDFelement Express offre una vasta gamma di strumenti diffirenti chì sò usati per edità, è hè cù questi strumenti chì pudete mudificà u vostru schedariu PDF à u vostru piace. Per esempiu, pudete simpricimenti sguassate o aghjunghje testu cumpresi imagine. Inoltre, pudete facilmente esportà l'imaghjini da un documentu PDF è edità in più. Ultimu, ma micca menu menu, pudete aghjunghje hyperlinks à u vostru documentu chì ponu facilmente indirizzà l'utilizatori à una pagina web.

Annotazione di PDF

L'annotazione di i fugliali PDF hè una brisa in PDFelement Express. Per esempiu, sè vo avete qualchì materiale d'insignamentu o qualsiasi altri materiali chì vulete annotà, pudete cun l'aiutu di u prugramma PDFelement Express. Aduprate un evidenziatore in a scola, ma ùn possu micca imaginà eseguisce un evidenziatore in u screnu di u vostru Mac. Per mette in risaltu, sicuru, PDFelement Express hà un strumentu di evidenziatore, ma micca solu questu. Un'altra gamma di strumenti di annotazione hè dispunibule, cum'è u testu sottulineatu, note o una firma scritta a manu, grazie à quale pudete firmà un cuntrattu, per esempiu.

Cunvertite da è à PDF

Un'altra grande funzione di PDFelement Express hè a cunversione senza perdita di i schedari PDF. Avete decisu chì vulete cunvertisce u schedariu PDF chì avete creatu in, per esempiu, u formatu Word? Ancu sta situazione hè trattata da PDFelement Express senza u minimu prublema. Hè da nutà chì PDFelement pò cunvertisce i fugliali PDF à, per esempiu, Word, Excel, PPT, etc.

Avvenimentu speciale in a forma di un calendariu d'avventu

Comu aghju dettu in l'intruduzioni, PDFelement hà preparatu un avvenimentu speciale per voi chì travaglia nantu à a basa di u calendariu di l'Avventu. Solu bisognu di cullà a vostra ricumpensa ogni ghjornu nantu à a pagina speciale. Tuttu u sistema funziona in tale manera chì avete una chance di 100% per vince qualcosa ogni ghjornu. Ci sò diversi sconti nantu à i prugrammi, carte di rigalu Amazon, è dopu u premiu principale hè un MacBook Air. Se vulete vede u calendariu di l'avventu, ùn ci hè nunda più faciule ch'è cliccà stu ligame. A prumuzione dura da u 12 di dicembre à u 25 di dicembre, dunque assicuratevi di visità sta pagina ogni ghjornu per dumandà a vostra ricumpensa.

Cunclusione

Sè vo circate un prugramma in u vostru Mac chì pò trattà facilmente cù tutti i schedari PDF, allora PDFelement Express hè u dirittu per voi. PDFelement offre l'opzioni più basi per edità, i.e. per esempiu aghjunghje testu è imagine. Di sicuru, l'arnesi più sufisticati ùn ponu mancari, per esempiu in a forma di l'esportazione in diversi formati o aghjunghjenu annotazioni. Sè avete sempre dubbitu di e qualità di PDFelement Express, allora avete da piglià un colpu fora di u fattu chì stu prugramma vene da i sviluppatori di a cumpagnia di fama mondiale Wondershare, chì hà prugrammi per quasi tuttu, sia Windows, è ancu in Mac, cumpresi i sistemi operativi mobile. Di sicuru, ùn incontrerete micca errori, bug o altri prublemi quandu utilizate PDFelement Express - tuttu funziona esattamente cum'è duverebbe.

edfelement-christmas_fb

U più lettu d'oghje

.