Chiudi annunziu

Rakuten Viber, unu di i principali applicazioni di cumunicazione in u mondu, è GAMU, una piattaforma pensata per a facilità d'integrazione è di spartera di ghjochi in diversi ambienti suciali, hà annunziatu un novu passu in a cooperazione mutuale chì hà digià principiatu prima di questu annu. GAMEE lancia un divertente set di Natale sticker cù i so caratteri di hamster, chì sò dispunibuli nantu à u chat Viber in cecu è slovacu. Tutti quelli chì scaricanu u pacchettu di sticker seranu automaticamente abbonati à u chatbot GAMEE cù ghjochi speciali di Natale localizati in cecu è slovacu.

Una nova cullaburazione chì include pacchettu di stickers a chatbot GAMEE on Viber, hè u prossimu passu in a cullaburazione cù Rakuten Viber. In marzu, GAMEE hà lanciatu a so prima estensione di chat di ghjocu, cù 84 ghjochi ghjucabili ghjustu in l'ambiente di chat di Viber. Questa estensione di chat da GAMEE permette à l'utilizatori di Viber di incorpore ghjochi GAMEE direttamente in e so conversazioni è interazzione cù l'amichi, allargendu a portata di sti ghjochi à altri utilizatori in u mondu. GAMEE hà attualmente quasi 3 milioni di fan di tuttu u mondu nantu à Viber. "U numeru di i nostri fan in Viber hè cresciutu significativamente in l'ultimi mesi, è ci rende assai felici di vede quantu attivi sò i so membri ogni ghjornu. Videmu millaie di interazzioni organiche per ogni postu chì spartemu. Per noi, hè attualmente a reta suciale cù a più grande implicazione di i nostri fan ", hà dettu Božena Rezab, CEO di GAMEE.

"Ci piace à travaglià cù cumpagnie innovative cum'è GAMEE. Sta cullaburazione ci permette di purtà u fenomenu di u ghjocu suciale à i nostri fans è dà qualcosa di parlà inseme, sparte cun l'altri è veramente piacè ", dice Daniela Ivanová, manager di u Partenariatu Viber in a regione CEE. "A nostra campagna speciale di Natale hà u scopu di purtà u spiritu di vacanze di quist'annu à ogni smartphone ceco. U nostru rigalu à a cumunità hè una sperienza di ghjocu interattivu chì riscaldarà u vostru core (è e dite) in forma di ghjochi di Natale speciali cù una varietà di sfide ".

Viber hè un putente strumentu di cumunicazione chì offre parechje opportunità per a cumunicazione B2B è B2C. Frà elli sò sempre stickers populari, chatbots è cumunità. Grazie à e cumunità, Viber hè diventatu a prima app di messageria chì offre un spaziu di chat induve finu à 1 miliardi d'utilizatori ponu scambià missaghji è ogni forma di cuntenutu. Chatbots sò un modu novu è veloce di cumunicazione chì hà una funzione divertente è pratica à u stessu tempu. Quessi sò prugrammi di computer chì sò più spessu usati da e marche è urganisazioni principali di u mondu per cumunicà cù u publicu. U so scopu hè di fà a vita di e persone più faciule cunducendu una cumunicazione simplificata cun elli, durante a quale li furnisce informace è risposte à e dumande cun un solu clic. Cum'è una nova manera di cumunicà cù l'utilizatori è i cunsumatori potenziali, i chatbots sò capaci di cumunicà cù e persone à u livellu persunale, per quessa, agiscenu ancu cum'è un elementu di cunnessione impurtante trà a marca è i cunsumatori à u livellu mentale.

Cum'è un pioniere in l'industria di i ghjoculi mobili, GAMEE hè statu creatu per attivà è incuragisce i ghjucatori di tuttu u mondu à participà in pocu modu à custruisce è mantene a cumunità di i ghjoculi. Cù più di 2 miliardi di lanciamenti di ghjocu registrati, hè chjaru chì l'approcciu multipiattaforma di GAMEE à i ghjoculi suciali risona cù l'utilizatori mobili. In più di fà i so ghjochi dispunibuli in diversi ambienti suciali, micca solu in a so propria app, GAMEE porta opzioni di ghjocu non intrusivi chì permettenu à i ghjucatori di participà è di cumpete in ghjochi in l'ambiente mobile induve passanu digià a maiò parte di u so tempu.

Semu felici chì svilupperemu ulteriormente a nostra cullaburazione cù a piattaforma Viber è ancu avvicinassi i risultati di sta cooperazione à i nostri ghjucadori cechi è slovacchi ", dice Bozena Rezab, CEO di GAMEE. "Semu cunfidenti chì l'utilizatori piaceranu veramente i nostri stickers è u chatbot in lingua lucale", aghjusta.

  • Pudete scaricà i stickers quì.
  • Unisci à u chatbot quì.

ghjocu viber fb

U più lettu d'oghje

.