Chiudi annunziu

Tutti i fan di Samsung anu u principiu di questu annu cercu in rossu in i so calendari. Ùn vedemu micca solu l'intruduzioni di novi flagships, ma ancu u lanciamentu di un novu sistema operatore Android 9 Pie, chì i Sudcoreani anu pruvatu dapoi parechji mesi. Tuttavia, mentre chì i smartphones cuncurrenti sò digià ghjunti, a maiò parte di i dispositi Samsung sò sempre in attesa. L'unica eccezzioni sò i flagships di l'annu passatu Galaxy S9 è S9 +, per i quali i Sudcoreani anu publicatu una aghjurnazione piuttostu inaspettata durante Natale. Novu à quale dispusitivi però Android 9 Pie arriverà veramente ?

Un tali ambiente Androidnantu à 9 Pie si vede cusì:

Samsung stessu hà rispostu sta quistione esatta attraversu l'applicazione Samsung Members. In questu, pudete avà truvà una lista completa di i dispositi à quale ghjunghjerà l'aghjurnamentu, cù i mesi in quale l'aghjurnamentu deve ghjunghje. Tuttavia, questi sò piuttostu indicativi, dapoi a liberazione di u software nantu à i mudelli Galaxy U S9 hà lanciatu cum'è mintuatu à a fini di dicembre, ma a lista dice ghjennaghju 2019. Dopu à i mudelli Galaxy S9 è Note9 seranu seguiti da "ottu" mudelli in ferraghju è marzu, seguitu da una tableta Galaxy Tab S4 è serie Galaxy A. Pudete vede a lista cumpleta in u screenshot sottu à stu paràgrafu.

aghjurnamentu-samsung-galaxy-android-9-torte

Comu pudete vede per voi stessu, Samsung ùn sarà micca troppu in fretta per sparghje l'aghjurnamentu è ùn ghjunghjerà micca nantu à i dispositi più vechji finu à a fine di questu annu. Inoltre, hè necessariu di piglià in contu u fattu chì l'aghjurnamentu hè liberatu in una data sfarente in ogni paese, cusì hè pussibule chì duvemu aspittà uni pochi di ghjorni o simane più longu chì, per esempiu, cù i nostri vicini in Alemagna. 

cumu_stallà_android_9_pie_1600_thumb800

U più lettu d'oghje

.