Chiudi annunziu

Unu di i smartphones più attesi di questu annu hè senza dubbitu u plegable Galaxy F da l'attellu Samsung di Corea di u Sud. Ancu s'ellu hà digià dimustratu u so prototipu à u mondu à a fine di l'annu passatu, hà salvatu a presentazione di a versione finale finu à u principiu di questu annu. Ma chì hè digià pissendu à a porta è cun ella una mansa di infurmazione filtrata chì vi avvicinassi stu smartphone ancu prima di l'estrema ufficiale.

 

Una notizia abbastanza interessante hè venuta à a luce oghje direttamente da a Corea di u Sudu, chì revelanu dettagli nantu à a camera. Questu deve esse cumpostu di trè lenti è prubabilmente currisponde à quellu chì Samsung mette in u so flagship Galaxy S10+, o nantu à a so spalle. Per un smartphone flexibule, e camere deve esse piazzate solu da un latu, ma questu ùn importa micca à a fine. A novità serà presentata cù schermi nantu à i dui lati di u dispusitivu, cusì ùn serà micca un prublema per catturà sia e foto classiche sia selfies quandu u smartphone hè chjusu. 

Grazie à a seconda visualizazione in u spinu di u smartphone, Samsung ùn hà micca prubabilmente affruntà u prublema di u pirtusu in a visualizazione, chì si ricorre in a serie. Galaxy S10. O oculta tuttu ciò chì hè necessariu in u quadru, o risolve in modu intelligente trasfittendu in un altru locu, grazia à quale duvemu aspittà una visualizazione senza elementi di distrazione. 

À u mumentu, ùn sapemu micca a data esatta di liberazione, nè u prezzu. Ma ci hè speculazione annantu à u primu trimestre di questu annu è un prezzu di circa 1500 à 2000 dollari. Allora semu sorpresi di cumu Samsung decide infine è se u so smartphone cambierà a percepzione attuale di i telefunini mobili. 

Samsung Galaxy F cuncettu FB

U più lettu d'oghje

.