Chiudi annunziu

À a fine di l'annu passatu, Google hà introduttu una funzione veramente interessante per piglià ritratti in cundizioni di poca luce chjamata Night Sight. Ancu s'ellu ùn hè micca a prima funzione di u mercatu, hè almenu u più utile è cunnisciutu. À u mumentu, Samsung pare chì travaglia in a so propria versione chjamata Bright Night.

Night Sight hè una funzione creata da Google è utilizata in i telefoni Pixel chì hà ricevutu assai boni recensioni da l'utilizatori. Permette di piglià ritratti d'alta qualità ancu in cundizioni di poca luce. Tuttu hè cuntrullatu da un software intelligente chì travaglia cù a lente di a camera, chì valuta a luminosità in l'imaghjina è l'aghjusta per un risultatu piacevule à l'ochji.

Ancu s'ellu Samsung travaglia ogni annu per migliurà a luminosità di i so lenti è hè senza dubbitu nantu à una strada assai bona, perde ancu in Night Shift.

Night Sight

A menzione di Bright Night hè stata truvata in u codice fonte di a versione Beta Android Pie per Samsung. Ùn hè micca cunnisciutu ancu ciò chì l'interfaccia d'utilizatore serà cum'è è s'ellu Samsung aghjunghje qualcosa di u so propiu à a funzione, o s'ellu hà da ritruvà solu una versione esistente da Google. Da u codice surghjente, però, hè chjaru chì u telefunu piglia parechje ritratti à una volta è poi li combina in una più nitida.

Sè site di l'opinione chì a megliu camera hè quella chì porta cun voi è ti piace à piglià ritratti nantu à u vostru telefunu, ùn mancate micca a presentazione di u novu Samsung Galaxy S10 chì deve esse realizatu à u turnu di ferraghju è di marzu 2019.

pixel_night_sight_1

U più lettu d'oghje

.