Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: U voluminu di dati chì avemu bisognu di portà cun noi aumenta cù l'anni, è i "flash drives" cù una capacità di 2GB sò praticamenti inutilità oghje. U situ web di TomTop hà preparatu una unità flash USB Kodak cù una capacità di 256 GB è una unità flash Netac cù una capacità di 64 GB per i so clienti.

L'unità flash USB Kodak offre una velocità di lettura elevata (finu à 120 MB/s) è di scrittura è vanta un design elegante è una durabilità elevata. Grazie à e so dimensioni chjuche di solu 57 millimetri, l'unità si mette ancu in a sacchetta più chjuca, è hè cumpatibile cù a maiò parte di i dispositi attuali - da l'urdinatori à i TV intelligenti à l'autori stereo. Grazie à u chip Toshiba/Samsung cù tecnulugia avanzata, i vostri dati seranu guardati nantu à u discu cù a massima sicurezza. U discu hè cumpatibile cù Mac è PC.

Pudete cumprà una unità Flash USB Kodak in u situ web tomtop per 795 corone. L'affare à a Repubblica Ceca hè cumplettamente gratuitu, riceverete a merce in 20 ghjorni di travagliu à u più tardi.

L'unità flash USB Netac U353 si distingue sopratuttu per a so alta durabilità. Hè fattu di una lega di zincu veramente forte è pò sustene micca solu l'impatti, ma ancu a polvera è a pressione. L'interfaccia USB 3.0 assicura un trasferimentu veloce di dati, mentre chì a criptografia integrata assicura a so sicurità XNUMX%.

Pudete cumprà u Netac U353 USB flash drive cù una capacità di 64 GB in u situ web tomtop per 213 corone. L'affare à a Repubblica Ceca hè cumplettamente gratuitu, riceverete a merce in 20 ghjorni di travagliu à u più tardi.

Netac fb

U più lettu d'oghje

.