Chiudi annunziu

Mentre chì uni pochi d'anni fà avemu vistu solu smartphones flessibili in i filmi di fantascienza più salvatichi, l'enorme avanzati tecnologichi di parechje cumpagnie facenu lentamente, ma di sicuru, a so pruduzzione pussibule. Dopu tuttu, questu hè statu ancu cunfirmatu da Samsung uni pochi di mesi fà, chì in a prima apertura di a so cunferenza di sviluppatori à u mondu. hà indicatu u primu prototipu di stu smartphone, cù u fattu chì hà da cumincià à vende a so versione finale l'annu dopu. E comu pari, ùn simu troppu luntanu da u principiu di vendita. 

À a fiera in corso CES 2019, secondu l'infurmazioni dispunibili, à porte chjuse, Samsung hà mostratu a versione finale di a so versione. Galaxy F. I mortali ordinariu pò esse sfurtunati, ma sicondu u Direttore di Strategia di Produttu è Marketing Suzanne de Silva di Samsung, anu ancu prestu. Suzanne hà cunfirmatu chì u giant sudcoreanu prisentarà a versione finale di u so smartphone in a prima mità di u 2019 è ancu a consegna à i scaffali di i magazzini à questu tempu. 

Se a nutizia pareva cusì, allora avemu qualcosa da aspittà:

Ancu s'è a liberazione di u mudellu Galaxy F per u vaghjimu, ùn duvemu micca esse ancora applausi. I punti d'interrogazione sò sopra à a so dispunibilità è u prezzu. Sicondu l'infurmazioni da i mesi passati, Samsung hà intenzione di vende solu in uni pochi di mercati selezziunati è à un prezzu assai altu di circa 1850 dollari. Ma di sicuru, tuttu pò esse cumplitamenti differente. 

samsung_foldable_phone_display_1__2_

U più lettu d'oghje

.