Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: I droni sò diventati cusì populari in l'ultimi anni chì sò acquistati micca solu da i prufessiunali, ma ancu da l'utilizatori ordinali. Sè ancu voi vulete cumprà un drone, ma ùn vulete micca passà una quantità inutilmente grande di soldi in questu subitu, avemu un suggerimentu per voi nantu à un pezzu interessante. Qualchi ghjorni fà, u novu drone VISUO XS816 da TIANQU hè andatu in vendita nantu à Gearbest, chì pudete avà cumprà cun un scontu significativu per un tempu limitatu.

Malgradu u prezzu bassu, pò TIANQU XS816 vantanu grandi caratteristiche è sopratuttu una grande durata di volu chì pò ghjunghje sin'à vinti minuti. Hè dotatu di doppia camera 2MP + 0.3MP cù capacità di trasmissione video in tempu reale. A camera hà un angolo regulabile, u drone offre ancu un cuntrollu di gestu, è ancu diversi modi di volu per ogni occasione. Pò rotà 360 ° cù a pressa di un solu buttone, pudete cuntrullà cù l'aiutu di una applicazione speciale nantu à u vostru smartphone, ma ancu cù un telecomando. A causa di u prezzu è l'equipaggiu, hè un pezzu ideale per i principianti.

Pudete vede cumu funziona i gesti individuali è ciò chì u colpo da a camera di drone pare stu video. Ampararete ancu quì cumu u TIANQU XS816 reagisce durante u volu è cumu pò esse cuntrullatu via smartphone. In più di u drone stessu, u pacchettu include un controller cù un supportu di telefunu, un paru di batterie (una di riserva), 4x eliche di ricambio, 4x protettori di l'elice è 1x cacciavite.

Via posta aerea registrata è linea prioritaria, u trasportu à a Repubblica Ceca hè cumplettamente gratuitu è ​​a merce ghjunghjerà in 15-28 ghjorni di travagliu. Ùn deve micca pagà l'impositu o u duvere in spedizione.

Drone TIANQU VISUO XS816
Drone TIANQU VISUO XS816

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.