Chiudi annunziu

Mentre chì in l'anni precedenti avemu sempre vistu duie dimensioni di u so flagship da Samsung Galaxy S, questu annu deve esse più riccu in cunniscenze in questu rispettu. U giant sudcoreanu puderia liberà finu à quattru mudelli, mentre chì a coppia Galaxy L'S10 è S10+ anu ancu una versione Lite cù equipamentu "riduciutu" è una versione premium cù supportu 5G, spalle ceramiche è altre innovazioni. Tuttavia, u mudellu Lite puderia esse un pocu di delusione. 

Piuttostu interessante apparsu à a luce di u mondu informace, chì si dice chì hè da unu di i principali fornitori di accessori per smartphone. Hà digià ricivutu pezzi demo da Samsung nantu à quale puderà pruvà i so accessori. È grazia à questu, imparemu dettagli interessanti nantu à e nutizie in anticipu. 

Questu hè ciò chì deve esse cum'è Galaxy S10 +:

U fabricatore d'accessori hà "solu" e so mani nantu à trè mudelli finu à avà - specificamente Galaxy S10, Galaxy S10+ è Galaxy S10 "Lite". Aghju messu a parolla "Lite" in virgolette apposta. Sicondu u fabricatore, stu mudellu ùn serà micca chjamatu Lite ma Galaxy S10 E. In ogni casu, u cambiamentu di nome di u mudellu più prezzu ùn hè micca definitu a più grande sorpresa. Sicondu u fabricatore, stu mudellu ùn hà micca un lettore di impronte digitali in a visualizazione, chì duverebbe esse unu di i più grandi miglioramenti di a nova serie.

L'absenza di un sensoru di impronte digitali suscite a quistione di cumu Samsung hà da trattà a sicurità nantu à stu mudellu. Una di e varianti più prubabile hè avà mette u lettore in u quadru laterale di u telefunu, chì Samsung hà digià vantatu cù i so smartphones. Ma, sicuru, averemu una certezza di 100% solu dopu a prestazione stessu.

galaxy s10

U più lettu d'oghje

.