Chiudi annunziu

A fine hè tutta speculazione in quantu à a data di l'intruduzioni di un smartphone flexible da l'attellu di Samsung. Cù i so novi cartelloni publicitarii, u giant sudcoreanu hà de facto cunfirmatu chì u so svelu si ferà à fiancu à a linea. Galaxy S10, cusì specificamente u 20 di ferraghju. 

Ancu l'invitu Samsung pocu mandatu à a presentazione di i mudelli Galaxy U S10 hà pocu insinuatu cù i so grafici chì pudemu ancu aspittà un smartphone flexible in questu ghjornu. Tuttavia, postu chì stu fattu ùn era micca sustinutu da nunda, nimu ùn s'aspittava à dì à voce alta. Tuttavia, quandu Samsung hà avà stallatu cartelloni intornu à Parigi cù i slogans "U futuru si svilupperà" è "20. Febbraio", ùn ci hè praticamente più bisognu di dubbità a data di u spettaculu. 

Ancu l'iscrizioni sò in coreanu, ùn hè micca un prublema per traduce: 

Ancu se i cartelloni ùn rivelanu micca più nantu à a nutizia, sapemu digià da l'ultime settimane chì duvemu aspittà, per esempiu, una camera tripla, una visualizazione più chjuca in u spinu di u telefunu o una resistenza assai decente grazia à una batteria grande. . In quantu à u prezzu, deve esse veramente altu. Hè ancu speculatu circa 1500 dollars. In ogni casu, sè vo site dispostu à investisce sta quantità in ogni modu, probabilmente avete da fermà in Corea o in l'USA per u telefunu. Si dice chì Samsung cuntà solu in vendita in i mercati selezziunati, è ancu quì a novità serà limitata in quantità. 

flex

U più lettu d'oghje

.