Chiudi annunziu

Mancu in l'ultime settimane prima di l'introduzione ufficiale di novi smartphones Galaxy S10 ùn vi privaremu micca di una dosa regulare di fughe interessanti, grazie à quale sapemu digià quasi tuttu di sti telefoni in anticipu. Una foto assai interessante di u mudellu apparsu in Internet Galaxy S10+ in a prova publica. 

Samsung-Galaxy-S10-flauns-grande-screen-cutout-in-first-live-image-leak

Comu pudete vede per sè stessu in a photo presa prubabilmente in Corea di u Sudu nantu à u trenu, l'imaghjini Galaxy S10 +  currisponde à rende chì pudemu digià vede in u passatu. Allora pudemu aspittà à frames assai stretti, chì prubabilmente ùn si distingueranu micca in a foto per via di a tappa di camuflage, o un pirtusu allungatu in l'angulu superiore dirittu chì oculta i lenti è i sensori di a camera. Solu grazia à sta suluzione, Samsung hà sappiutu ristrettu significativamente u quadru superiore di a visualizazione. 

Moltu interessante informace e nutizie anu ancu cuminciatu à apparisce in Reddit, induve unu di i cuntributori dichjara di avè un mudellu di teste Galaxy S10 ancu dispunibule. Sicondu e so parolle, ci hè una versione Galaxy U S10 + hè quasi a stessa dimensione di quellu introduttu l'annu passatu Galaxy Nota 9, ma si senti più liggeru. U tester hà ancu cunfirmatu l'arrivu di un lettore di impronte digitali in a visualizazione, accantu à quale serà introduttu un scanning di a faccia. Tuttavia, per via di preoccupazioni per u so travagliu, u tester ùn vole micca revelà più. 

Dunque pare chì avemu veramente qualcosa da aspittà. Allora spergu chì l'aspittà enormi diventeranu è Galaxy S10 cunquista u mondu di i telefoni intelligenti. Almenu secondu a filtrazione, hà certamente u putenziale per quessa. Tuttavia, avemu da sapè s'ellu l'utilizarà in i mesi à vene 

galaxy s10 fb

U più lettu d'oghje

.