Chiudi annunziu

U clima fretu hà colpitu a Repubblica Ceca. Di sicuru, ùn prevale micca solu in a Repubblica Ceca, ma ancu in una grande parte di l'Europa è l'America. In Canada, e tampiratura scendenu ancu à -30 ° C, è u listessu hè veru in Scandinavia. E persone in tuttu u mondu seguitanu e previsioni climatichi. L'applicazione ceca Ventusky prufittà di questu, chì, à u cuntrariu di l'applicazioni climatiche classiche, mostra u sviluppu di u clima nantu à a mappa, cusì pudete vede in un istante cumu l'aria fridda si sparghje da e regioni friddi di u nordu à l'Europa è quantu dura una tale situazione. durà. Inoltre, l'applicazione mostra ancu una previsione dettagliata di a neve.

L'applicazione usa u mudellu ICON per e so previsioni, chì hè creatu da l'Istitutu Meteorologicu Germanu in Offenbach. Sta dati hè unu di i migliori in u mondu. U guvernu tedescu hà investitu centinaie di milioni in u sviluppu di u mudellu. A qualità di u mudellu supera cusì, per esempiu, u mudellu americanu GFS, chì hè utilizatu da a maiò parte di l'applicazioni meteorologiche.

Informace l'utilizatori ponu monitorà u clima micca solu in i siti web Ventusky.com, ma ancu in applicazioni native on iOS a Android. Sò tramindui preparati direttamente per e plataforme datu, è u cuntrollu di a mappa di u mondu sanu hè cusì assai liscia. Ogni ghjornu quì informace u tempu hè guardatu da 300 mila utilizatori da tuttu u mondu. In questi ghjorni, l'applicazione hè populari in Russia, per esempiu, induve a temperatura scenderà à -20 °C in i ghjorni à vene, è l'utilizatori ponu vede chjaramente u sviluppu di a temperatura micca solu nantu à a mappa, ma ancu in i carte meteorologiche. À u cuntrariu, più di 10 000 persone anu vistu a previsione di una onda di calore in Australia nantu à Ventusky à u weekend, quandu e temperature supereranu + 45 ° C sta settimana. Tuttavia, un numeru significativu di utilizatori venenu ancu da u Canada è l'USA. Da i paesi più distanti, u Brasile è a Republica di Sudafrica dominanu, induve l'utilizatori monitoranu principalmente e previsioni di l'onda è di u ventu.

ventose

Figura 1: mappa di a temperatura di u mondu per u 21 di ghjennaghju, 12:00

ventusky fb

U più lettu d'oghje

.