Chiudi annunziu

Cum'è a data di lanciamentu di i flagships di Samsung si avvicina, u numeru di fughe nantu à questi telefoni hè ancu in crescita. Sta volta avemu un altru rendering, chì ci mostra a serie Galaxy Cù in imballaggio trasparente.

A stampa cunfirma ciò chì avemu digià trovu informace, vale à dì almenu trè varianti di "sessanta". U primu mudellu chjamatu S10E cù un display flat 5,8″ senza curvatura è un paru di camere posteriori. Un cut-out più grande in u locu di u buttone di putenza ci dice ancu chì u lettore di impronte digitali sarà spustatu à u latu di u telefunu. Sicondu stu rende, pare ancu chì a versione "pettinata" ùn hà micca un sensor di freccia cardiaca in a forma chì avemu abituatu cù i mudelli di punta di Samsung.

A filtrazione ci mostra ancu chì l'altri dui varianti, u S10 cù un display di 6,1-inch è l'S10+ cù un display di 6,4-inch, avarà trè camere in u spinu, mentre chì a versione più grande di u prossimu flagship avarà ancu un duale. camera selfie in fronte. Ùn ponu ancu trascurari chì Samsung hà decisu di utilizà in a serie Galaxy Cù per questu annu u chjamatu display Infinity-O. Allora invece di u cut-out classicu chì sapemu da i pruduttori cuncurrenti, quì truvamu solu una apertura per a camera selfie. E parlendu di i porti, pare chì u jack 3,5 mm attualmente assai discutitu serà ritenutu da a cumpagnia sudcoreana questu annu.

Sfurtunatamente, ùn avemu micca ottinutu dettagli nantu à u quartu mudellu Galaxy L'S10, chjamatu S10X, hè previstu d'avè un enorme display 6,7″, una batteria 5000mAh, è duverebbe sustene e rete 5G super-veloce. Tuttavia, hè prubabilmente solu una questione di tempu prima chì e fughe di stu mudellu vedanu ancu a luce di u ghjornu.

Samsung digià cunfirmatu, chì revelarà i so novi prudutti di a serie S u 20 di ferraghju in San Francisco. I telefoni anu da esse in vendita in marzu. Tenemu un ochju vicinu à tutte e nutizie per voi, cusì seguite u nostru situ web è sarete sempre aggiornatu.

Samsung Galaxy S10e S10 Plus S10 rende

U più lettu d'oghje

.