Chiudi annunziu

Samsung ùn hè micca solu travaglià dura per lancià i telefoni Galaxy S10 à Galaxy F, ma apparentemente tratta ancu di un novu tipu di display. Sicondu l'ultime informazioni, u giant tecnulugicu sudcoreanu hà dumandatu una nova patente ligata à i display 3D.

Duverebbe esse un tipu completamente novu di visualizazione chì puderà vede diversi cuntenutu cum'è foto, video è ancu ghjochi in 3D. L'illustrazioni attaccate à a dumanda mostranu ancu l'opzione di speculare a pantalla di u smartphone. A patente suggerisce chì per mezu di un dispositivu chì serà equipatu cù u tipu di visualizazione citatu, pudemu ancu scansà l'uggetti cù una camera integrata è vede in 3D. U dispusitivu ùn solu mostrarà l'uggetti, ma ricunnoscerà l'uggetti, determina u so culore è a forma. Inoltre, pudemu leghje più infurmazione nantu à l'ughjettu scansatu nantu à a visualizazione, cum'è u prezzu o induve cumprà l'articulu.

In più di u cuntenutu, l'interfaccia d'utilizatore serà ancu tridimensionale, chì l'utilizatori puderanu cuntrullà cù gesti senza avè toccu a visualizazione. U dispusitivu cù sti schermi deve avè sensori specifichi integrati. Per esempiu, se qualchissia vi chjama, vi vede a persona nantu à a visualizazione è pudete aduprà gesti per cuntrullà, per esempiu, a musica, chì a so interfaccia serà nantu à a visualizazione à u stessu tempu. Tuttavia, l'applicazione à l'uffiziu di patenti ùn dice micca chì i pannelli seranu per tablette, monitors o televisioni. Samsung stessu ùn hà micca rispostu à e dumande nantu à a patente.

Ùn hè micca sanu sanu chjaru perchè Samsung torna in a strada di i display 3D dopu à u fallimentu in questa zona in u 2010, ma forsi a cumpagnia sudcoreana prepara una novità veramente rivoluzionaria per noi. In u Novembre di l'annu passatu, Samsung hà dumandatu una patente ligata à a tecnulugia olografica. Hè dunque pussibule chì avemu da vede un dispositivu induve i dui novi prudutti seranu utilizati.

Hè cusì chì u dispusitivu patentatu puderia esse in pratica (fonte: Andemu Digitale):

Brevettu di visualizazione 3D di Samsung

U più lettu d'oghje

.