Chiudi annunziu

Samsung cambia constantemente u so schedariu di aghjurnamentu à Android 9 Pie per i telefoni individuali, è avà hè statu rumore chì a nova versione di u sistema puderia ghjunghje per alcuni mudelli di gamma media è high-end prima di l'iniziu previstu. Per esempiu Galaxy A7 (2018) a Galaxy A9 (2018) anu da ottene Android 9 di marzu invece di aprile. Galaxy U S8 serà aghjurnatu in ferraghju invece di marzu.

 

Pudemu dì chì quasi tutti i dispositi listati da a cumpagnia sudcoreana riceveranu una nova versione di software un mesi prima. In ogni casu, queste date pianificate deve esse pigliatu cù un granu di salinu. In l'applicazione Samsung Members, in quale a lista hè publicata, Samsung ùn indica micca chì l'aghjurnamentu serà liberatu à u stessu tempu per i dispositi da a vendita libera è da l'operatori. Tuttavia, basatu annantu à l'esperienza passata, pudemu stimà chì questu ùn serà micca u casu. Inoltre, u giant sudcoreanu menziona ancu chì l'aghjurnamentu pò esse ritardatu s'ellu ci hè un bug seriu in a nova versione di u sistema chì deve esse riparatu.

Comu aghju dettu prima, u calendariu di l'aghjurnamentu hè dispunibule in l'app Samsung Members in a sezione Notificazioni, induve hè dispunibule per ogni paese separatamente. Hè da nutà chì in a Repubblica Ceca, pudemu ancu truvà u vechju calendariu quì. Allora a quistione hè chì Samsung hà da aghjustà e liste in e regioni individuali gradualmente o s'ellu esce quì Android Pie dopu.

Hè da nutà ancu u fattu chì ùn truvamu micca mudelli in a lista di i dispositi chì riceveranu un aghjurnamentu à l'ultima versione di u sistema operatore. Galaxy S7, S7 Path o S7 Active. Di sicuru, ferma solu nantu à questi telefoni Android 8 oreo ? I pruprietarii di sti mudelli seranu aspittendu Androidu 9 o almenu a versione 8.1? Hè in e stelle finu à avà.

android 9 torta

U più lettu d'oghje

.