Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sò stancu di u disignu pruvatu è pruvatu di laptops cù un display flip-up è un teclatu classicu? Allora a nutizia calda da Lenovo. Porta u nome Libru di Yoga C930 è certamente hà qualcosa per impressiunà.

Libru di Yoga C930 pò sembrà un laptop classicu à u primu sguardu. Invece di un teclatu in questa Tablet PC, però, truverete una seconda mostra di e-ink chì pò esse usata in una miriade di manere. Cusì pudete aduprà, per esempiu, sia per creà siti web sia per altre attività creativa. Imagine, per esempiu, una situazione induve crea una presentazione per u travagliu o a scola cù un gran numaru d'imaghjini. Ùn saria micca bellu di edità l'imaghjini nantu à una schermu è inserisce in una presentazione in l'altru ? Cù nutizie da Lenovo poi! A vostra produtitività crescerà di colpu à dimensioni completamente novi.

Sè per l'acquistu Libru di Yoga C930 decide, pudete aspittà à a Penna di Precisione in più di a macchina stessa. Vanta un incredibile 4096 livelli di ricunniscenza di pressione in i dui display, chì vi permette di liberà a vostra creatività.

Ma ùn ci vole micca scurdà di e specificazioni di u sistema stu bellu omu. U so core hè u processore Intel Core i5 di 7th generation, chì farà tutte l'operazioni una brisa per ellu, cum'è u so rendimentu hè paragunabile à un PC classicu. Ma sarete ancu piacè cù l'eccellente durata di a bateria di nove ore, u corpu di metallu è u fattu chì hè estremamente compactu, perchè ùn avete micca u minimu prublema cù u so trasportu.

lenovo fb

U più lettu d'oghje

.