Chiudi annunziu

Sicondu l'ultima filtrazione, pare Samsung Galaxy U S10 averà una carica inversa wireless. Pudemu scuntrà sta funzione l'annu passatu cù u rivalu Huawei Mate 20 Pro, chì hè capaci di carricà in wireless altri telefoni.

Dopu à a foto sottu, chì prubabilmente vene da un stand demo chì serà stallatu da Samsung per u publicu per pruvà i novi navi di treni, hà vistu a luce di u ghjornu, una tempesta di speculazione hè stata scattata. L'imaghjina apparsu in a versione coreana di l'applicazione Samsung Members è ci mostra un tipu di controller induve pudemu usà i buttoni per sceglie quale funzione vulete sapè più.

 

Sicondu GSMArena, u testu à a cima di u cuntrolliu leghje "pressa un buttone per amparà nantu à e funzioni novi". Inoltre, truvamu u buttone S10 quì, cusì hè chjaru chì pruduttu hè. L'altri buttoni cù u simbulu di visualizazione è l'impronta digitale seguitanu. L'imaghjina di l'impronta digitale ùn pò esse presente quì per un altru mutivu ch'è per i clienti per pruvà u lettore in-display. Videmu ancu un buttone di camera tripla, insinuendu una configurazione di camera tripla posteriore deve Galaxy S10 dispunibule. È infine ghjunghjemu à l'ultimu buttone cù u simbulu di a bateria, da quale a freccia indica. Hè cresce chì sta figura significa carica inversa.

Sembra chì Samsung hà cuminciatu à capisce u periculu imminente da Huawei è per quessa ùn vole micca dà à i so clienti una sola scusa per passà à a cumpetizione è implementa sta tecnulugia in u prossimu flagship. Malgradu u fattu chì questu ùn hè micca una funzione assai utile, almenu puderà impressiunà i vostri amichi. A velocità di carica in questu modu hè assai lenta. Tuttavia, videremu u 20 di ferraghju à Galaxy Unpacked, ciò chì Samsung ci sorprenderà.

mate-20-pro-1520x794
mate-20-pro-1520x794

U più lettu d'oghje

.