Chiudi annunziu

Vi ricordate di tutte e speculazioni Galaxy S10+ cù 1TB di almacenamiento? Samsung basicamente questi oghje informace cunfirmatu. Hà introduttu u primu chip di memoria 1TB di u mondu.

Sicondu e filtrazioni nantu à u prossimu flagship, hà almenu una variante Galaxy L'S10 hà 1TB di almacenamiento. 12GB di RAM era ancu speculatu, questu informace in ogni casu, hè assai discutibile. In ogni casu, l'annunziu di un novu chip di memoria avà hè un signu chjaru chì puderia cumparisce prima Samsung Galaxy S10 +.

U chip 1TB eUFS 2.1 da a cumpagnia sudcoreana vene solu 4 anni da quandu hà lanciatu u so primu chip eUFS 128GB. Samsung hà dettu chì u novu pruduttu purterà un almacenamentu di l'utilizatori paragunabili à i laptops premium.

U chip hè a stessa dimensione di u so predecessore cù 512GB di memoria introduttu da Samsung in 2017 è permetterà à l'utilizatori di almacenà finu à 260 video 4K di deci minuti. U giant sudcoreanu dichjara una velocità di lettura di finu à 1000 MB / s, chì hè quasi duie volte più di una unità SSD SATA 2,5″.

A velocità di lettura aleatoria hè aumentata da 38% à 58 IOPS cumparatu cù l'ultima generazione di memoria eUFS da Samsung. A scrittura casuale hè avà 000 volte più veloce di una carta microSD è righjunghji un valore di 500 50 IOPS. Queste velocità incredibili permettenu à a camera di u smartphone per sparà finu à 000 frames per seconda.

Chì stu novu chip di memoria appare in Galaxy U vicepresidentu esecutivu di vendita di memoria è marketing hà ancu insinuatu à u S10 +. Scupreremu s'ellu serà veramente u casu u 20 di ferraghju.

Samsung 1TB eUFS-1520x794

U più lettu d'oghje

.