Chiudi annunziu

Samsung hà dichjaratu chì hà acquistatu a cumpagnia israeliana Corephotonics, chì hè specializata in camere duali per i dispositi mobili, per $ 155 milioni. Corephotonics hà travagliatu cù un fabricatore di telefunu cinese Oppo nantu à a tecnulugia di periscopiu per e camere di u so dispositivu, chì permette un zoom otticu cinque volte. Tuttavia, sta suluzione hè destinata à e camere triple è cusì hè pussibule di ottene un incredibile zoom di 25 volte. In ogni casu, a cumpagnia israeliana stessa ùn fabrica micca e camere, ma solu cuncepisce.

Purtendu u teleobiettivo à i telefoni smartphones hà marcatu una grande innovazione in a fotografia di u telefuninu. Tuttavia, i pruduttori di i dispositi mobili sò sempre in corsa per lancià un smartphone più sottile. Samsung hà implementatu gradualmente a funzione di zoom otticu in i so dispusitivi per rende più competitiva. È perchè a cumpagnia sudcoreana vole à mantene, hà avà compru una cumpagnia israeliana chì hè specializata in Zoom.

Fundatu in u 2012, Corephotonics si cuncentra nantu à u sviluppu di a tecnulugia di doppia camera. A cumpagnia, à u turnu, hà anni di ricerca nantu à u tema di zoom è hà più di 150 patenti in u so arsenale ligati à sta tecnulugia. A data, sta cumpagnia hà sappiutu cullà un totale di 50 milioni di dollari per a so ricerca. Tuttavia, ci vole à dì chì Samsung era u principale investitore. Allora ùn hè veramente micca surprisa chì Samsung hè avà cumprà tutta a cumpagnia è pò prestu prestu à aghjunghje sti tecnulugii avanzati à i so telefoni. Tuttavia, a sucietà israeliana stessa ùn hà micca cunfirmatu nè nigatu stu fattu.

Anteprima di Corephotonics 6

U più lettu d'oghje

.