Chiudi annunziu

par Apple l'ultimu quartu era male, chì una "tradizione" longa hè stata rotta è più telefoni Samsung sò stati venduti durante a stagione di Natale. I dispositi mobili di a cumpagnia sudcoreana sò stati venduti megliu cà in i primi trè trimestri per parechji anni iPhones, ma Apple vendu sempre più telefoni in l'ultima parte di l'annu. Finu à avà. E duie cumpagnie anu sperimentatu una calata di e vendite durante u periodu di Natale, ma sicondu l'analista di IDC, era in guariscenza. Apple ancu peggiu chè Samsung.

Duranti l'ultimu trimestre di 2018, 68,4 milioni di iPhone sò stati vinduti, chì hè 11,5% menu di u listessu periodu di 2017. A vendita di Samsung durante l'ultimu trimestre hè diminuita di 5,5% cumparatu cù l'annu precedente à 70,4 milioni di unità. Almenu Apple hà sappiutu batte à Huawei in u numeru di unità vendute. Ma ancu sta cumpagnia digià Apple superatu in u trimestre precedente.

Apple duverà pruvà dura in 2019. A causa di a disputa in corso cù Qualcomm, duverà cumprà moduli 5G da Intel, chì ùn li avarà micca pronti finu à 2020. Samsung è altri fabricatori anu da esse dispunibuli i so smartphones 5G assai prima.

Apple Samsung-1520x794

 

U più lettu d'oghje

.