Chiudi annunziu

Samsung hà dumandatu una patente per i vetri di realtà virtuale cù un campu di vista di 180 gradi. Avemu ancu amparà da l'applicazione chì anu da aduprà i vetri per vede u cuntenutu OLED display curvi.

A patente descrive l'ottenimentu di un campu di vista largu angulu mantenendu una dimensione è un pesu raghjone. Per ottene questu, Samsung usa duie lenti per ogni ochju. Una lente di Fresnel classica cù un campu di vista di 120 ° è una seconda grandangulare piazzata à un certu angulu. Questu deve assicurà un campu di visione verticale sanu per a visione classica è ancu in parte per a visione perifèrica. I schermi curvati duveranu assicurà chì u dispusitivu sanu hà sempre dimensioni compatte cumparatu cù l'occhiali angulari da altri fabricatori.

L'imprese spessu patentanu tecnulugii chì ùn vedenu mai a luce di u ghjornu. In ogni casu, se Samsung hà vinutu cù vetru cù stu grande disignu, puderia ancu aduprà a so pusizioni cum'è u più grande fabricatore di pannelli OLED in u mondu per cumbatte a cumpetizione. A cumpagnia sudcoreana puderia ancu mantene a tecnulugia esclusiva per questi vetri, cum'è hà fattu cù l'occhiali HMD Oddysey +.

In uttrovi di l'annu passatu, u CEO di Samsung hà cunfirmatu in una entrevista cù Lowyat.NET chì u giant sudcoreanu hè assai interessatu in u campu di VR è AR. Occhiali da a serie Lacrime eranu un grande successu cù u cliente. Offre tecnulugia simili à u Vivo Pro, ma à un prezzu assai più prezzu. Sè Samsung era à mette un prezzu raghjone nant'à stu novu dispusitivu oltri, si pudia scuntrà cun grande successu.

Avemu da aspittà è vede s'ellu Samsung lancia veramente novi vetri VR cù una visualizazione curva OLED, ma ti mantenemu sempre publicatu. Segui u nostru situ web.

Samsung Gear VR FB

U più lettu d'oghje

.