Chiudi annunziu

A presentazione di i novi flagships di Samsung hè per cascà. Pudemu aspittà esattamente trè varianti Galaxy S10 - S10e basicu, S10 classicu è u più grande S10+. In ogni casu, anu ancu apparsu speculazione circa una edizione speciale S10+ chì puderia vene cun 12GB di RAM è 1TB di almacenamiento.

Grazie à u situ web di Samsung Filippine, avemu avà a data di pre-ordine per stu dispusitivu. In a pagina pudemu leghje chì hè una edizione limitata Galaxy U S10+ serà dispunibule per pre-ordine u 15 di marzu. Questu hè, quasi un mesi dopu à l'altri varianti Galaxy S10.

Leaks precedenti suggerenu ancu chì sta versione speciale di u flagship puderia presentà un retro in ceramica. Se aghjunghjemu 12 GB di RAM è 1 TB di almacenamiento, cù un prezzu di circa 40 000 CZK, serà u mudellu più caru di sempre. Galaxy S10.

Galaxy L'S10e, S10 è S10+ seranu dispunibuli per pre-ordine u ghjornu dopu à u lanciu, u 21 di ferraghju, è ghjunghjeranu à i scaffali di i magazzini in certi mercati l'8 di marzu. In listessu modu, a data di liberazione di l'edizione speciale S10 + pò varià in diverse regioni. Avemu da aspittà per vede s'ellu a Republica Ceca a vede ancu.

galaxy-s10-doppia camera fb

 

U più lettu d'oghje

.