Chiudi annunziu

U 20 di ferraghju, a data di rivelazione, si avvicina lentamente Galaxy S10, è u dipartimentu di marketing di Samsung hà cuminciatu à sparghje una campagna di publicità. Un trio di video apparsu nantu à u canali YouTube di u Samsung vietnamita, chì ci incitanu cù e novi funzioni di i prossimi flagships è à u stessu tempu cunfirmanu certi speculazioni.

Sembra chì u primu video mostra a funzione di carica wireless di altri telefoni chì vi aghju dettu prima anu infurmatu. Ma hè ancu pussibule chì indicà una carica di cablata più veloce per u telefunu stessu o una vita di bateria più longa.

U secondu video hè, secondu Google Translator, nantu à una camera selfie chì serà capace di sparà video in risoluzione 4K. Ci hè ancu parlatu di "vibrazioni migliurate" è da ciò chì hè nantu à u video hè chjaru chì vedemu stabilizazione di l'imagine otticu di a camera frontale. A cumpagnia sudcoreana ci mostra ancu un disignu senza bisellu in questa maghjina Galaxy S10. In l'anteprima di u video, hè ancu chjaramente visibile chì u quadru più bassu, u chjamatu chin, serà daveru ligeramente più grande di quellu sopra à a visualizazione.

In u terzu video, Samsung ùn ci tenta micca di qualcosa altru ch'è u lettore di impronte digitali in a visualizazione, chì i mudelli S10 è S10 + seranu equipati. Galaxy U S10e avarà un lettore situatu à u latu di u telefunu. In u locu cortu, ùn pudemu ancu trascuratà chì Samsung torna una volta l'attenzione à u fattu chì Galaxy U S10 ùn hà micca un cutout classicu cum'è truverete nantu à l'iPhone X, per esempiu.

Fateci sapè in i cumenti quì sottu s'è vo site cum'è eccitati da i video cum'è noi eramu è quale funzione site aspittendu u più.

maxresdefault

 

U più lettu d'oghje

.