Chiudi annunziu

U Forum Samsung di dui mesi di quist'annu, induve a cumpagnia presentarà e nutizie più calde à i so cumpagni di cummerciale, hè ghjuntu. Quist'annu pudemu aspittà à QLED TV, a piattaforma New Bixby è una quantità di altri prudutti è suluzioni interessanti. U Forum Europeu si svolgerà da u 12 à u 22 di marzu, cù altri spazii da seguità. U foru di quist'annu serà in u spiritu di u decimu anniversariu di questu avvenimentu, l'elementu di supportu serà u cuncettu Samsung Plaza, chì rapprisenta un spaziu per riunione, cumunicazione è cunnessione di e persone.

QLED si dirige à u mondu

Quist'annu, Samsung vole espansione a linea di produttu di i so TV QLED à più di sessanta mercati, vole ancu travaglià per aumentà a cota di mercatu di i so televisori 8K. I prudutti chjave di questu annu includeranu TV 8K cù dimensioni di schermu da 65 à 98 inch è TV 4K cù dimensioni di schermu da 43 à 82 inch. A novità di i mudelli TV di questu annu hè a funzione Ultra Viewing Angle, chì furnisce una maghjina più nitida cù neri più profondi è un angolo di vista più largu.

Novu Bixby, iTunes Movies è più nutizie

U "novu Bixby", chì serà aghjuntu à alcune di e novità di questu annu, permetterà à l'utilizatori di accede à u cuntenutu più facilmente per via di cumandamenti di voce. L'utilizatori puderanu cercà u cuntenutu basatu annantu à ciò chì anu vistu è piaciutu in u passatu. Una notizia significativa per i mudelli di questu annu hè ancu l'arrivu di iTunes Movies è supportu AirPlay 2.

Belle macchine novi

À u CES di questu annu, chì hè accadutu in ghjennaghju, Samsung hà presentatu a nova Soluzione Connected. Hè una cunnessione unica di diversi prudutti cum'è QLED 8K TV, 2019 Family Hub, POWERBot è Galaxy A casa, ma i prudutti di terzu pò ancu esse cunnessi à a piattaforma. Family Hub, chì hà vintu u premiu di u Best of Innovation quattru volte in una fila in CES, offre opzioni di cuntrollu recentemente mejorate è supportu per New Bixby, è ancu opzioni di cunnessione mejorate cù altri prudutti.

Di sicuru, i novi dispositi mobili, cumpresi i smartphones, saranu ancu aghjurnati informace aumenteranu gradualmente.

Samsung Forum fb

U più lettu d'oghje

.